2 צפייה בגלריה
ד"ר מיכאל שפלן
ד"ר מיכאל שפלן
ד"ר מיכאל שפלן ז"ל
(צילום: מיכל לנרט)
ד"ר מיכאל שפלן, בן 78 מסביון ומבכירי הרופאים הפלסטיקאים בארץ, נהרג אתמול (שבת) בתאונת אופניים בפארק אריאל שרון בתל אביב.
שפלן, יליד תל אביב, למד בארה"ב ואת הקליניקה שלו פתח בתל אביב. אתמול הוא יצא שפלן לרכיבת אופניים יחד עם בנו, שבמהלכה נפל לבור. הוא הובהל לבית החולים איכילוב תוך כדי פעולות החייאה, ובמהלך הלילה מת מפצעיו. שפלן הובא היום למנוחות בבית העלמין בסביון בשעה 16:00.
חברו הקרוב עודד פינס סיפר כי הם מכירים כבר כ-40 שנה: "החברות התהדקה והלכה עם השנים ותפסה תפנית משמעותית כשהוא התחיל לרכוב על אופניים כי מיד הצטרפתי אליו והיינו רוכבים כמעט כל שבת יחד. מאחר שאני שוהה בחו"ל, את הרכיבה אתמול לא עשינו יחד. לצערי הרב, הוא לא חזר מאותה רכיבה".
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה בפארק אריאל שרון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
פינס מספר על "אישיות מדהימה, קורנת. מיכאל זה מסוג האנשים שלא פוגשים כל יום, יחיד במינו. הכול נורא טרי וקשה. זה אסון קולוסלי וזה לא נתפס. חצינו את גיל 70, אבל הוא מבחינתי ספורטאי צעיר ונמרץ".
מהאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של ההסתדרות הרפואית בישראל נמסר: "האיגוד מרכין ראש על מותו של חברנו ד"ר מיכאל שפלן, מעמודי התווך בתחום הכירורגיה הפלסטית בישראל ובעולם. מאחוריו קריירה של יותר מ-40 שנה רצופות בהישגים ובמוניטין בינלאומיים. אנו שולחים תנחומים למשפחה. יהיה זכרו ברוך".