בהמשך לתקיפה האמריקנית נגד מטרות איראניות באזור מצר הורמוז, איראן מסרה כי מדובר בהפרה של מזכר ההבנות לסיום המלחמה - וכי תקפה מטרות אמריקניות. "איראן תגן על ריבונותה, ביטחונה והאינטרסים הלאומיים של המדינה בכל כוחה", נמסר. "התקיפות ההגנתיות של הכוחות של איראן נגד מטרות הקשורות לכוחות התוקפים האמריקניים בוצעו על בסיס זה. על כל המדינות הממוקמות בחוף הדרומי של המפרץ הפרסי לדבוק בעיקרון השכנות הטובה".




