בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הצליח להרגיז אתמול (יום א') הודים רבים לאחר ששיתף ציוץ ובו דמותה של המשנה לפרקליט המדינה ליאת בן ארי, באיור שנתפס כמבזה את האלה ההינדית דורגה. לאחר שהודים רבים תקפו את נתניהו הבן על הציוץ שנתפס בעיניהם כפוגעני - הוא נמחק ויאיר נתניהו פרסם התנצלות.
2 צפייה בגלריה
יאיר נתניהו הרגיז את ההודים עם ציוץ של ליאת בן ארי בדמות אלה הינדית שעושה תנועות מגונות
יאיר נתניהו הרגיז את ההודים עם ציוץ של ליאת בן ארי בדמות אלה הינדית שעושה תנועות מגונות
הציוץ של יאיר נתניהו שהרגיז את ההודים
כאמור, המדובר בציוץ שבו נראית דמותה של ליאת בן ארי - שהיא התובעת הראשית בתיקי נתניהו - בדמות "אלה" הינדואית מרובת ידיים תחת השם "אלת חריגות הבנייה". כפות הידיים של ה"אלה" מבצעות תנועה מגונה ובצד נראית דמותו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.
2 צפייה בגלריה
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו
כאמור, הציוץ של בנו של ראש הממשלה הצית זעם בקרב גולשים הודים רבים, שמחו על "הפגיעה בכבודה של האלה". אחד מהם כתב: "התמונה הזאת היא אנטי הינדו. תביטו באצבעות. מדוע אדם משתמש בתמונה של אלה למטרות פוליטיות? האם הוא יודע שיש מאמיני הינדו שחיים גם בישראל; והכי חשוב: הוא הבן של ראש ממשלת ישראל. הוא צריך לשמור על הדימוי הציבורי שלו".
אחד הגולשים ההודים כינה את יאיר נתניהו "אידיוט", אך ציין כי הוא "לא אנטי הינדו". גולש אחר כתב: "תזכורת ליאיר נתניהו. הודו היא אולי המדינה היחידה בעולם שבה לא הייתה אנטישמיות בכל ההיסטוריה שלה, וזה בגלל שרוב האוכלוסייה היא הינדית. בכל מקום אחר שאליו הגעתם רדפו אתכם".
לנוכח הסערה, כאמור, מחק יאיר נתניהו את הציוץ המקורי ופרסם התנצלות בזו הלשון: "צייצתי מם מעמוד סאטירי וביקרתי דמויות פוליטיות בישראל. לא הבנתי שהמם מציג דמות שקשורה לאמונה הינדית המלכותית. מיד כשהבנתי את זה מתגובות של ידידינו ההודים, הסרתי את הציוץ. אני מתנצל בפני כל אחינו ואחיותנו ההינדים על הטעות הזאת".
דני כרמון, לשעבר שגריר ישראל בהודו, הגיב על סערת הציוץ ותקף את נתניהו הבן: "חבל שביום בו מגיע להודו סיוע מישראל, דואג בנו של ראש הממשלה לעלוב בהודים דרך סאטירה מרושעת בנושאי פנים שלנו. לא פלא שהוא קיבל הרבה תגובות נעלבות".