מספר רב של נפגעים בשריפה בהוסטל לתשושי נפש בשכונת פסגת זאב בירושלים: שני גברים כבני 30 נספו בשריפה ברחוב אורי בראון, שבעה בני אדם נוספים נפגעו.

1 צפייה בגלריה
שריפה בירושלים
שריפה בירושלים
הכוחות בזירת השריפה
(צילום: דוברות מד"א )
השריפה אירעה בקומה השנייה במבנה מגורים בן שתי קומות, המשמש כהוסטל לנערים. נהג אוטובוס שראה את העשן מכביש ראשי סמוך הזמין את כוחות ההצלה. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני הגברים. חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול רפואי לנפגעים ופינו לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם והר הצופים בעיר שבעה נפגעים מכוויות ומשאיפת עשן - שניים שנפגעו קשה, שלושה בינוני ושניים נוספים שמצבם מוגדר קל.
הדיווח על השריפה התקבל במוקד בשעה 6:41 הבוקר (ראשון). חמישה צוותי כיבוי והצלה הוזעקו לזירת השריפה, וחילצו את הנפגעים. לוחמי האש המשיכו בפעולות לכיבוי השריפה ולמניעת התפשטות האש לכלל המבנה, ומפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים בדרכו למקום.
מנהל העמותה שמנהלת את ההוסטל סיפר: "הייתי פה לפני שבוע. הכול היה נראה בסדר וזו טרגדיה. אנחנו קיימים כמעט 40 שנה ולא קרה לנו אירוע כזה".
למקום הוזעקו גם כוחות משטרה וחוקרי זיהוי הפלילי. מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיע הבוקר לזירת השריפה וקיים ההערכת מצב עם המפקדים אחרי שקיבל סקירה על הפעולות שבוצעו. השוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות השריפה בסיוע חוקר דליקות של מערך הכבאות.