1 צפייה בגלריה
הסתה בנימין נתניהו רוחמה וייס פייסבוק
הסתה בנימין נתניהו רוחמה וייס פייסבוק
הפוסט ששיתף יחד עם המאמר מ-ynet
עופר קופלמן, בן 57 מאלפי מנשה, הואשם בעבירות הסתה לאלימות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שעודד בפייסבוק לפגוע בו ושימש במה להביע תמיכה במעשים.
בכתב האישום שהוגש היום (ראשון) על-ידי מחלקת הסייבר של פרקליטות המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, נכתב כי קופלמן כתב בשלושה מקרים שונים בעמוד הפייסבוק שלו שדינו של נתניהו הוא מוות - וכי הדבר נעשה על רקע ההפגנות נגד ראש הממשלה.
"הצורר ביבי שוב משחק לנו בראש", כתב ב-21 ביוני אשתקד, בתחילת הגל השני של הקורונה. "ממציא גל שני יושיב אותנו בבית ואז בשקט יבצע את הסיפוח. ביבי נתניהו הוא הגרוע באויבינו, דינו מוות!!!", טען קופלמן.
שבועיים לאחר מכן, ב-5 ביולי, שיתף קופלמן מאמר של פרופ' רוחמה וייס תחת הכותרת "יש מלך ישראל - ורק אנחנו אשמים בסיאוב", וכתב לצד המאמר: "רק רצח שלנו יחזיר לנו את המדינה, מוות לביבי!". למחרת כתב פעם נוספת על הקורונה, וטען: "עוד פעם מפחידים אותנו. גם אם יהיו פי 3 חולים קשים, יש את המכונות לטפל בהם (הטעות במקור). אבל למה לא שוב להוריד אותנו על הברכיים? הרבה יותר קל לשלוט בנו ככה, ושוב המסקנה המתבקשת... מוות לביבי נתניהו!!!".
וייס עצמה הגישה תלונה במשטרה על כך שהפוסט של קופלמן בצירוף תמונתה הופץ בסרטון ששולב בעמוד הפייסבוק של נתניהו. בתלונתה ציינה כי הסרטון, ששילב פוסטים של ישראלים שאיימו לרצוח את נתניהו, הציג אותה כאחת מהם.