ארבעה מחמשת הנערים והצעירים שחשודים ברצח הנער שלו אפללו לפני שמונה חודשים בתל אביב יובאו להארכת מעצר היום, ובינתיים נודע ל-ynet כי רוססה כתובת מאיימת לכאורה על אחד מהם, ששיתף פעולה עם המשטרה וטען שדבר לא היה מתוכנן. מתחת לביתו של אותו חשוד שמעצרו הוארך, בר שמאי, רוסס בגרפיטי: "יא שוטר! בר שמאי תיזהר". לפני תחילת הדיון בבית המשפט התעמתה אחת מאחיותיו של שלו עם בני משפחת החשודים וקראה: "הוא רצח את אחי".
לפי גרסת שמאי, הוא ישן בזמן הנסיעה במכונית - והתעורר למשמע הפגיעה באפללו. לטענתו, מדובר היה בדריסה אקראית. הוא ונוסעי הרכב טענו שהזעיקו עזרה ועזבו לאחר שאנשי מד"א עזבו את הזירה.
2 צפייה בגלריה
גרפיטי שרוסס מתחת לביתו של אחד החשודים
גרפיטי שרוסס מתחת לביתו של אחד החשודים
הגרפיטי שרוסס מתחת לביתו של אחד החשודים
עו"ד ג'ורג' חילו, פרקליטו של שמאי, מסר בתגובה: "המשפחה של מרשי מתמודדת עם לחצים וכעסים משני הצדדים. הן ממשפחת המנוח בעקבות החשד לרצח והן ממכרים שהעלו סברה כי מרשי הפליל בעדותו את המעורבים. אנצל את הבמה כדי להבהיר שהלקוח שלי סיפר בחקירתו כי מדובר היה בתאונת דרכים ולא ברצח מתוכנן.
"מרשי לא קשר קשר, לא שיבש ולא רצח. הצהרת המשטרה כי מדובר ברצח שתוכנן על ידי כל המעורבים הלהיט את הרוחות ונועד כדי להפעיל לחץ על כל הנוגעים בדבר. הרבה פרטי חקירה הודלפו לתקשורת, כולל עדויות ופעולות חקירה. טוב הייתה עושה המשטרה אם הייתה מוציאה צו איסור פרסום כי הדבר רק פוגע בחזקת החפות לה זכאי מרשי".
2 צפייה בגלריה
שליו אפללו נהרג בתאונת דרכים בתל אביב
שליו אפללו נהרג בתאונת דרכים בתל אביב
שלו אפללו
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי פנאטיקס)
טליה אפללו, אחותו של שלו, אמרה בריאיון לאולפן ynet: "ידענו שיש פה משהו מעבר לתאונה. הכול היה פרוס על השולחן והם (המשטרה) לא עשו כלום".
האחות אמרה עוד: "מישהו שהיה בזירה עם אחיהרגיש שיש לו מועקה שלא יכול לשאת אותה. הוא שיתף אותנו מה היה שם באמת, ככה זה היה. גם מישהי בתוך הרכב שביום התאונה אמרה לנו שמי שנהג נהג והיה מי שדחף, והיו מספיק עדויות בשביל לעשות מה שצריך.
"אחי לא הלך סתם. יש הקלה. כל מה שחשבנו ואמרנו לא היה בדמיון. האבל תמיד יהיה איתנו והחוסר יהיה גדול. המניע של אותו דוחף היה להתנקם נטו. לנקום בי דרך אחי. יום לפני רבתי עם הדוחף, הגענו למצב של אלימות. כשיצאנו הוא אמר לי 'את תראי, אני עוד ארצח את אחיך'".

רותם, אחות נוספת של שלו, אמרה ל-ynet radio: "אני והאחיות שלי ידענו את זה מהרגע שהיה אחרי שהתאוששנו מהתאונה. הייתה לנו סוג של תחושה מאוד חזקה שזה מעבר לתאונת דרכים. אנחנו מכירים את אח שלנו מספיק טוב כדי לדעת שהוא לא מסתובב על הכבישים".
רותם אמרה עוד: "אנחנו פשוט מכירים את כל הנפשות הפועלות שהיו באירוע, חלקן יש לנו איתן היכרויות, תקריות גם. הנער שדחף אותו לכביש זה נער שהיו לנו איתו יום יום ריבים. האינסטינקט הראשוני שלי בתאונה, בגלל שאני נהגת, הוא קודם כל לבלום בצורה שהיא מאוד חזקה, לא משנה מה כדי שהרכב ייעצר. על הכביש לא היה אפילו סימן אחד של בלימה, זאת אומרת שהוא אפילו לא בלם, הוא לא התכוון לבלום".
שלו אפללו נדרס למוות בספטמבר בשנה שעברה ברחוב מנחם ארבר בתל אביב. הנהג הפוגע נעצר אחרי שנסע ללא רישיון, אולם שוחרר כעבור כמה ימים. כעת חושדת המשטרה כי ברכב הוגע היו ארבעה בני אדם וכי הדריסה הייתה מכוונת, על רקע סכסוך בין הצדדים.
בית משפט השלום בעיר האריך אתמול את מעצרו של בר שמאי בארבעה ימים. המשטרה מייחסת לו חשדות לרצח, קשירת קשר לעשיית פשע ושיבוש מהלכי משפט. מלבדו עצרה המשטרה ארבעה נערים וצעירים בני 17 עד 19. "מדובר במוות מיותר של נער בן 16 במסווה של תאונת דרכים, ואנחנו סבורים שמדובר באירוע מתוכנן", אמר אתמול רס"ב ישראל סיואונוב, נציג המשטרה בדיון בבית המשפט.