2 צפייה בגלריה
 ישיבת ממשלה
 ישיבת ממשלה
ראש הממשלה נפתלי בנט
(צילום: AP)
ראש הממשלה נפתלי בנט ייצא בצאת בשבת לביקורו הראשון בעצרת הכללית של האו"ם, שם ינאם ביום שני בשעה 16:00 שעון ישראל. דוברו של ראש הממשלה, מתן סידי, בחר להדגיש בהודעתו כי נאום בנט יהיה "שונה בסגנונו מנאומי בנימין נתניהו. לא יהיו עזרים, בריסטולים, ציורים וכיוצא באלו".
למרות זאת, על פי הודעת הדובר, ליבת הנאום תהיה הגנה על מדינת ישראל מול מבקריה בעולם, כולל האו"ם. "יהיה גם פרק שיוקדש לאיראן, אבל המסר הוא לא אזהרות והתרעות אלא אמירה פשוטה - נעשה את מה שצריך", נמסר.
בנט צפוי להיפגש במהלך ביקורו גם עם ארגונים יהודים בארה"ב, ויציג להם את הרכב הממשלה הנוכחית כדי לקרב מחדש את אלה שהתרחקו מישראל בשנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו נאום העצרת הכללית של האו"ם
בנימין נתניהו נאום העצרת הכללית של האו"ם
נתניהו מציג על בימת העצרת הכללית את אחד מאתרי הגרעין האיראני
(צילום: AFP)
בתגובה תקף יו"ר האופוזיציה נתניהו את ראש הממשלה, ובחשבון הטוויטר שלו נכתב בשמו: "האובססיה של בנט להיבדל מנתניהו בכל דרך עולה למדינת ישראל ביוקר. לגבי הפלסטינים, בנט מתקפל בפני הלחצים ולא מסרב לדרישה האמריקנית לפתיחת קונסוליה לפלסטינים בלב ירושלים.
"במקום לתקוף באופן מגוחך את נאומיו הרבים והמוצלחים של ראש הממשלה נתניהו באו"ם, כדאי שבנט יקרא נאומים אלו בעיון וילמד איך כובשים את תשומת לב העולם ומגייסים אותה לטובת האינטרסים של מדינת ישראל".