1 צפייה בגלריה
בית אבות הדר בעין החורש
בית אבות הדר בעין החורש
בית האבות "בית הדר" בעין החורש
בבית החולים שיבא בתל השומר נקבע מותו של קשיש בן 94 שנכווה קשות וסבל משאיפת עשן בשריפה שפרצה אתמול (שבת) בחדרו בבית אבות בקיבוץ עין החורש בעמק חפר. שני קשישים נוספים ושני עובדים נפגעו קל. הנסיבות נחקרות.
הדיווח על השריפה בבית האבות "בית הדר" של רשת "עמל ומעבר" התקבל בשעת צהריים. לוחמי אש מתחנת נתניה וצוותי הצלה הוזעקו למקום וגילו כי מערכת הכיבוי פעלה והשתלטה על הלהבות. כל שנותר ללוחמי האש הוא לבצע סריקות ופעולות לשחרור העשן.
הקשיש שנספה חולץ מחדרו על ידי צוות בית האבות, והוא פונה על ידי מד"א לבית החולים שיבא. שני קשישים נוספים ושני עובדים פונו לבית החולים הלל יפה בחדרה. במקביל פונו כל הדיירים מהמבנה.
אדוארד פלדמן, פרמדיק ממד"א שרון, סיפר: "הבניין היה אפוף עשן, נערכנו לקליטת נפגעים. הקשיש שנספה סבל מכוויות נרחבות ושאף עשן רב. הענקנו לו ולשאר הנפגעים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבתי החולים".
מהנהלת קיבוץ עין החורש נמסר אתמול: "מערכת כיבוי האש פעלה במהירות ומנעה את התפשטות השריפה. צוות מתנדבים מהקיבוץ הגיש סיוע מיידי עד הגעת כוחות ההצלה. אנחנו כואבים את פטירתו של הדייר ומשתתפים בצער המשפחה".
במקביל לבדיקת נסיבות השריפה, גם המשטרה פתחה בחקירה.