נמלט כשהתבקש על ידי שוטרים לעצור - ונהרג: צעיר בן 22 מיקנעם עילית נהרג הלילה (יום ו') בתאונה בקריית מוצקין, כשהתהפך עם רכבו. בן 22 מרחובות, שהיה איתו, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה.
לפי המשטרה, במהלך פעילות שגרתית בכביש 4, גילו שוטרים כי הרכב שייך לתושב רחובות וחשדו כי מדובר בהפרת תקנות הקורונה. השוטרים כרזו לשניים לעצור ובתגובה החל נהג הרכב להימלט בפראות, פנה לתוך קריית מוצקין וברחוב קדיש לוז בעיר איבד שליטה והתנגש ברכב מסחרי חונה.
מעוצמת ההתנגשות נהג הרכב נהרג וחברו נפצע. הרכב המסחרי החונה זז ממקומו. בבדיקת בוחני התנועה עלה כי הנהג לא הוציא מעולם רישיון נהיגה.
1 צפייה בגלריה
קריית מוצקין תאונת דרכים תאונה קטלנית ברח ממחסום
קריית מוצקין תאונת דרכים תאונה קטלנית ברח ממחסום
זירת התאונה
(צילום: איחוד הצלה כרמל)
ממד"א נמסר כי מעט אחר חצות התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב כרמל על תאונת דרכים ברחוב קדיש לוז בקריית מוצקין. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני פצועים, בהם אותו צעיר מיקנעם עילית שסבל מפגיעה רב מערכתית. הם קבעו את מותו ופינו את הצעיר השני לרמב"ם עם חבלות בראש ובגפיים.
פרמדיק מד"א רן ברנר סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. נהג הרכב שהיה מחוסר הכרה נלכד כשהוא ללא דופק וללא נשימה. חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות - אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הנוסע שישב לצידו יצא לבד מהרכב והתהלך בזירה כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב בינוני לבית החולים".