נער בן 16 נפצע הלילה (בין רביעי לחמישי) באורח קשה מירי בעקבות סכסוך בין שתי משפחות יריבות, משפחת אל-קסאסי ואל-טלאלקה. התקרית החלה עם קטטה אלימה בין שתי המשפחות שלוותה בירי, ושוטרים שהגיעו למקום הותקפו באבנים ובירי זיקוקים.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מקרי האלימות ברהט ביממה האחרונה
תיעוד מקרי האלימות ברהט ביממה האחרונה
המהומות ברהט, הלילה
במהלך האירוע עצרו גבר בן 28 על גג בית, כשברשותו אקדח עם כדור טעון בקנה. בהמשך הלילה הקטטה רק גברה, ונער ממשפחת אל-קסאסי שהיה באזור נפגע מהירי.
במגן דוד אדום מסרו כי הדיווח על פציעתו התקבל בשעה 04:24. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מפגיעה בחזה. הפרמדיק נאגיב סאנע סיפר כי "הנער היה בהכרה מלאה וסבל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן חמצן, חבישה מיוחדת ומתן תרופות לשיכוך כאבים. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה ויציב".
2 צפייה בגלריה
הרכב שנשרף בתל שבע
הרכב שנשרף בתל שבע
הרכב שנשרף בתל שבע
ראש העיר רהט, פאיז אבו סהיבן, אמר בתגובה כי "מדובר בסכסוך שנמשך כבר יותר משלוש שנים, ככל הנראה כתוצאה מריב בין ילדים". אבו סהיבן אמר כי "מדובר בשכונה צפופה מאוד, בת כ-5,000 תושבים, והמשפחות צמודות זו לזו כך שהחיכוכים האלה גורמים להצתת הסכסוך מחדש". ראש העיר אמר כי שוחח עם מפקד תחנת המשטרה בעיר, שהודיע שיתגבר את כוחותיו - והכריז שהלימודים ייערכו כרגיל. "חשוב שהמשטרה תמשיך ותעשה חיפושים כדי לאתר אמצעי לחימה. התושבים מתקשרים אליי ואין ביכולתי לעזור ולהפסיק את הדבר הזה".
במקביל, בתל שבע הציתו אלמונים רכב על רקע התנגדות אחת המשפחות ביישוב לאחת הנשים שנוהגת בו. הדיווח על כך התקבל במשטרה לפנות בוקר, ושוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירה ופועלים לאיתור חשודים.