שעות אחרי שפורסמו סרטונים ותמונות ממסיבות רחוב בתל אביב, אמר הבוקר (יום חמישי) בראיון לאולפן ynet יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, כי "זו שערורייה. דין אחד לכולם".
"אי אפשר להשתלט", אמר ח"כ פורר. "אין אמון, אין תחושה של ניהול אז יש הפקרות; ועדיין אני חושב שתמונות כאלה הן שערורייה ויש למצות את הדין, אבל להראות שהדין שווה לכולם. לדוגמה, בינואר חילקו בבני ברק 50 דו"חות על כל עשרת אלפים תושבים ובתל אביב 150 דו"חות".
תל אביב היא עיר יותר גדולה "לכן אמרתי על כל עשרת אלפים תושבים, הלכתי על המדד הברור לחלוטין וזה הסיפור. מה אתה חושב? שהלוויות פסקו? שהטישים פסקו?".

אז מה אתה אומר? כדי שאנשים ירגישו טוב בתל אביב צריך להכניס יותר כוחות לבני ברק? "זה לא עניין של כוחות, זה עניין של אכיפה וניהול המשבר לפי נתונים. פיקדתי על שש ספינות בחיל הים ויש מונח שנקרא 'רוח המפקד'. כשאתה רואה את הנתונים לגבי מספר הדו"חות שחולקו בבני ברק וביתר עילית ואת מספר הדו"חות שחולקו בתל אביב - אתה מבין שרוח המפקד אמרה שיש ציבור אחד שמבצעים עליו אכיפה".
"יש לי תחושה", הוסיף פורר, "שבבני ברק ובביתר עילית תראה פחות נוכחות משטרתית. אין ספק בכלל. אין לי טענות לשוטרים. הם עובדים קשה מאוד בתקופה הזאת, מסביב לשעון ובתנאים מאוד קשים. קשה לעבוד עם ההגבלות הבריאותיות. הם לא מקבלים גיבוי מהממשלה. כדי לנהל את המשבר הזה, הציבור צריך להבין שהחלטות מתקבלות לפי נתונים".
במהלך הראיון התייחס ח"כ פורר גם לסוגיית החיסונים ולאמירתו של חבר מפלגתו אלי אבידר, שאמר שאין בכוונתו להתחסן: "אני התחסנתי, ליברמן התחסן. חשוב להתחסן ואני רוצה שהציבור ייצא להתחסן ונוכל לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. אלי אבידר לא קרא למישהו לא להתחסן".
אי אפשר להתבלבל לגבי מה שאמר. שנינו מבינים עברית "אני מבין עברית והוא אמר שהוא לא רוצה להתחסן. זכותו".
זו לא זכותו כאיש ציבור, בטח במפלגה שכולה מתחסנת "אני לא מאמין בכפייה, אני מאמין בהסברה ואני מאמין בשקיפות".
אתה יכול להגיד לו "אלי, תפסיק"? "אני אומר את זה פה און רקורד: מי שיכול ומבחינה רפואית רשאי להתחסן - שיילך להתחסן. זה חשוב כדי שנוכל לצאת כמה שיותר מהר".
היית נותן לאלי אבידר לשמור על הילדים שלך? "כן, אני חושב שהוא איש אחראי מאוד".
אתה לא יכול לדעת אם חלילה הוא נדבק במשהו "אני חושב שכל העיסוק בזה הוא פשוט קמפיין אחד גדול כדי להסיט את תשומת הלב. במקום לעסוק במה אמר או לא אמר אלי אבידר אני מציע שנעסוק במה תעשה או לא תעשה הממשלה הבאה שתקום, אבל אף אחד לא מדבר על זה".
אז בוא נדבר על הממשלה הבאה "זה שנתניהו צריך ללכת הביתה זה ברור, אבל השאלה היא לא רק על כך שמחליפים את השליט אלא איך מחליפים את השלטון; כי אם תקום שוב ממשלה ששולטים עליה דרעי וליצמן לא נצא משום משבר".