שתי נשים וילד קטן נהרגו בתאונות דרכים תוך פחות מחצי יממה: הבוקר (ראשון) נדרס למוות ילד כבן 3 במושב בבקעת הירדן.
פרמדיק מד"א מוחמד שאנן סיפר על התאונה, שבה הילד נפגע מרכב: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".
1 צפייה בגלריה
תאונה קטלנית של משאית ורכב פרטי בכביש 40
תאונה קטלנית של משאית ורכב פרטי בכביש 40
רגע פגיעת המשאית ברכב הפרטי, בכביש 40
הבוקר נהרגה אישה כבת 30 בתאונה בצומת גינתון שבכביש 40. בתיעוד היא נראית מתחילה לנסוע באור ירוק - כשמשאית פוגעת ברכבה. הנהגת נהרגה במקום, נהג המשאית נפצע בינוני ואדם נוסף נפצע קל.
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א עבד עיסאוי סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים, ראינו תאונת דרכים קשה מאוד בין שתי משאיות ורכב פרטי. האישה ישבה ברכב כשהיא לכודה, מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. שני פצועים נוספים מהמשאיות היו בסמוך לתאונה כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות קלות בגופם".
הלילה, סמוך לחצות, נהרגה הולכת רגל בת 22 בתאונה במעורבות אופנוע סמוך לרחובות, בצומת הכבישים 42 ו-411. פראמדיק מד"א שמוליק בואניש סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על המדרכה צעירה בת 22 שוכבת מחוסרת הכרה, עם פגיעת ראש קשה. היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. שני רוכבי האופנוע פונו מהמקום כשמצבם קל". בוחני התנועה הגיעו לזירות השונות ופתחו בחקירה לבדיקת נסיבות התאונות.
בעקבות רצף התאונות הקטלניות, מספר ההרוגים בתאונות מתחילת השנה עלה ל-88 לפי הרלב"ד. מדובר בשני הרוגים יותר ביחס ליום זה בשנה שעברה, שהסתיימה עם 361 הרוגים בתאונות דרכים.
ההרוגה הבוקר הייתה הקורבן הרביעי השנה בתאונות דרכים במעורבות משאית. בכל השנה שעברה, נהרגו 16 בני אדם בתאונות במעורבות משאיות. הפעוט הוא ההרוג הרביעי השנה מתחת לגיל 4.