2 צפייה בגלריה
נשיא המדינה הרצוג ממריא לביקור ממלכתי ראשון בכהונתו באוקראינה
נשיא המדינה הרצוג ממריא לביקור ממלכתי ראשון בכהונתו באוקראינה
"יחד נרחיב את מעגל השלום". נשיא המדינה הרצוג, ארכיון
(צילום: חיים צח, לע״מ)
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ייצאו ביום ראשון הקרוב לביקור נשיאותי באיחוד האמירויות - בהזמנת שליט איחוד האמירויות בפועל, יורש העצר השייח מוחמד בן זאיד. במהלך הביקור, שיימשך יומיים, יבקר הנשיא באבו דאבי ודובאי ויערוך פגישה רשמית עם יורש העצר.
בנוסף, ייפגש הנשיא עם שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי של איחוד האמירויות השייח עבדאללה בן זאיד, ועם סגן הנשיא, ראש הממשלה ושר ההגנה של איחוד האמירויות ושליט דובאי, השייח' מוחמד בן ראשד אל מכתום, וכן עם נציגי הקהילה היהודית. במהלך הביקור, הנשיא יפתח גם את "יום ישראל" בתערוכת אקספו 2020 המתארחת בדובאי.
2 צפייה בגלריה
נפתלי בנט ומוחמד בן זאיד
נפתלי בנט ומוחמד בן זאיד
יורש העצר מוחמד בן זאיד בפגישתו עם בנט
(צילום : AFP PHOTO / UAE's Ministry of Presidential Affairs)
לקראת ביקורו אמר הרצוג: "אנחנו זוכים לעשות היסטוריה בקיום ביקור ראשון של נשיא מדינת ישראל באיחוד האמירויות. הביקור החשוב הזה מתקיים בתקופה שבה העם בישראל והעם באמירויות שוקדים על הנחת יסודות לעתיד חדש משותף. אני מאמין כי שותפות חדשה ואמיצה זו תביא לשינוי חיובי במזרח התיכון ותעורר השראה באזור כולו. עם שוחר שלום אנו, ויחד נרחיב את מעגל השלום ההיסטורי של הסכמי אברהם והשלכותיו, ניצור עולם טוב יותר, סובלני יותר ובטוח יותר למען הדורות הבאים. אני מודה לשייח מוחמד בן זאיד על הזמנתו האדיבה שהיא הזדמנות היסטורית להעמקת קשרי הידידות בין עמינו".
פורסם לראשונה: 17:57, 25.01.22