יו"ר סיעת העבודה לשעבר רם שפע הודיע כי יתמודד בפריימריז של מפלגת "הדמוקרטים". שפע שימש כפרויקטור השיקום מטעם התנועה הקיבוצית בנגב מאז 7 באוקטובר. הפריימריז יתקיים ב-20 ביולי.