1 צפייה בגלריה
מתוך פייסבוק
מתוך פייסבוק
עומר שפרינגר
(עומר שפרינגר)
פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מלהק הריאליטי עומר שפרינגר (28) בגין מעשים מגונים, לאחר שהציג מצג שווא ל-19 נשים וכך קיבל מהן במרמה תמונות וסרטונים אינטימיים.
על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד קארי קסה, שפרינגר עבד כמלהק בתעשיית הבידור, דבר שאפשר לו להציג מצגי שווא שונים לנשים. הוא פנה ל-19 נשים שאיתן הייתה לו היכרות מוקדמת וטען בפניהן בכזב כי הוא מלהק לשלושה פרויקטים רווחיים: פרויקט של צילום למותג בגדי ים חדש, סדנת ציור עירום ופרויקט נוסף.
מכתב האישום עולה כי שפרינגר, תושב תל אביב, טען בפני הנשים כי לצורך בחינת התאמתן המקצועית לפרויקטים המוצעים, הוא נדרש להעביר כמה תמונות שלהן בהלבשה תחתונה או בבגד ים, וכן תמונות עירום מלא או חלקי. כדי לשכנע אותן שיעשו זאת, הוא אף טען בפניהן בין היתר כי הוא ימחק את התמונות והסרטונים מיד לאחר שיעביר אותן לפרויקטים. הוא אף אמר להן כי הוא השתתף בפרויקט העירום בעצמו, והעיד על חוויה "טובה ומשוגעת". הוא שלח לאותן נשים תצלומים של ציורי עירום - וטען בכזב כי אלו ציורים שלו מהפרויקט.
שפרינגר יצר כתובת מייל פיקטיבית, על פי כתב האישום, והנחה את הנשים לשלוח לשם את התמונות המבוקשות, תוך שהוא טוען בפניהן בכזב כי מדובר בכתובת המייל הישירה של הציירת והצלמת. למייל הזה הן שלחו תמונות וסרטונים שבהם הן לבושות בבגדי ים ובהלבשה תחתונה, או כשהן בעירום חלקי ואף מלא.
במקביל לכתב האישום הגישה עו"ד קסה בקשה למעצר עד תום ההליכים, שבה כתבה: "מסוכנותו נלמדת ממעשיו כפי שתוארו בכתב האישום. המשיב ביצע את המעשים לאורך תקופה ארוכה, תוך ניצול האמון שהמתלוננות נתנו בו כאדם וכבעל מקצוע בתחום הבידור. הוא רימה אותן וגרם להן לחשוף את עצמן בפניו ולהעביר לו תמונות וסרטונים אינטימיים - הכול כדי לספק את צרכיו המיניים.
"קריאת התלונות מלמדת על הפגיעה הקשה שנגרמה למתלוננות לאחר שגילו שנפלו קורבן למעשה מרמה מידיו. מחומר הראיות עולה כי מעשיו הופסקו אך ורק בשל פעולתן של שתי מתלוננות, אשר התעמתו עמו וחשפו את מעשיו".
לשפרינגר, שנעצר לפני כשבועיים, מיוחסות עבירות של ביצוע מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה וניסיון לביצוע מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה.
סנגורו של שפרינגר, עו"ד ליאור אשכנזי, מסר בתגובה: "כפי שהבהרתי לאורך כל הדרך, כתב האישום שהוגש בתיק הזה מוכיח שהתמונות המדוברות לא הופצו ולא נשלחו לשום מקום, וכל הפרסומים הקודמים בעניין היו שגויים וחסרי שחר. מעבר לזה, אנחנו נוסיף ונוכיח לבית משפט שהרקע לקבלת התמונות היה מקצועי טהור, ולא הייתה כאן ולו לרגע שום קונוטציה מינית מצידו של מרשי. מבלי להקל ראש לרגע בהתנהלותו של מרשי מול המתלוננות ובשגיאות שכן עשה, אין כאן בשום אופן תיק שעוסק בעבירות מין, ובמובן הזה ראוי להחזיר את המקרה הזה לפרופורציות הנכונות".