גבי פטיטו, הצעירה בת ה-22 שנעלמה במהלך טיול עם הארוס שלה, ונמצאה מתה בוויומינג – נחנקה למוות. כך נקבע בנתיחת גופתה של פטיטו, שהיעלמותה והחיפושים אחריה ריתקו את ארה"ב.
ד"ר ברנט בלו, חוקר מקרי המוות במחוז טיטון, קבע בספטמבר שסיבת המוות של פטיטו היא הריגה - קביעה שלא שוללת אפשרות של רצח. הערב אמר בלו שמנתיחת הגופה עולה שגבי נחנקה למוות, שלושה או ארבעה שבועות לפני שגופתה נמצאה ב-19 בספטמבר בפארק הלאומי גרנד טיטון בוויומינג. בלו לא אמר מי הרג את הצעירה האמריקנית וציין שרשויות אכיפת החוק הן שיקבעו זאת.
3 צפייה בגלריה
גבריאל גבי פטיטו ו בריאן לונדרי בני זוג נעדרים פלורידה ארה"ב
גבריאל גבי פטיטו ו בריאן לונדרי בני זוג נעדרים פלורידה ארה"ב
פטיטו ובן הזוג בריאן לונדרי, שעדיין נעדר
(צילום : רויטרס , משטרת פלורידה )
פטיטו נראתה לאחרונה ב-26 באוגוסט, ובסוף אותו חודש היא שוחחה עם משפחתה בפעם האחרונה. ב-1 בספטמבר חזר הארוס שלה, בריאן לונדרי, לבדו לביתם בפלורידה - כשהוא נוסע בוואן של ארוסתו. עשרה ימים לאחר מכן דיווחה אמה של פטיטו למשטרה שבתה נעדרת.
לונדרי, שבעצת עורך דינו סירב לדבר עם המשטרה על היעלמותה של ארוסתו, נעלם ב-14 בספטמבר: הוריו סיפרו שלונדרי אמר שהוא יוצא לטיול בשמורת קרלטון בפלורידה. המשטרה וה-FBI ערכו חיפושים בשמורת קרלטון - ששורצת תנינים - ולא מצאה את לונדרי בן ה-23.
3 צפייה בגלריה
חיפושים ב ארה"ב צעירה מ פלורידה נעדרת גבריאל גבי פטיטו
חיפושים ב ארה"ב צעירה מ פלורידה נעדרת גבריאל גבי פטיטו
התיעוד שפרסמה המשטרה ביוטה
(צילום: The Moab Police Department via AP)
ב-23 בספטמבר חבר מושבעים פדרלי בוויומינג קבע שלונדרי השתמש במרמה בכרטיס האשראי של פטיטו בין 30 לאוגוסט ל-1 בספטמבר, והוציא לפחות אלף דולר. הוא לא הואשם במעורבות במותה, ולא ברור אם הודעתו של חוקר מקרי המוות במחוז טיטון תוביל להגשת אישום חדש נגד לונדרי.
פטיטו ולונדרי יצאו ביולי לטיול מחוף לחוף, שאותו תיעדו באינסטגרם. בזמן החיפושים אחרי פטיטו פרסמה המשטרה תיעוד של הזוג מ-12 באוגוסט - אחרי שעד ראייה דיווח על עימות אלים ביניהם בעיירה מואב ביוטה. בתיעוד נראית פטיטו מוטרדת, ומספרת לשוטר שהיה לה ויכוח עם בן זוגה. פטיטו אמרה שהיא סובלת מהפרעה טורדנית כפייתית (OCD), ושהיכתה את לונדרי. "רבנו הבוקר על נושאים אישיים. הוא לא נתן לי להיכנס לרכב, הוא אמר לי שאני צריכה להירגע", סיפרה.
3 צפייה בגלריה
חיפושים ב ארה"ב צעירה מ פלורידה נעדרת גבריאל גבי פטיטו
חיפושים ב ארה"ב צעירה מ פלורידה נעדרת גבריאל גבי פטיטו
גבי והוואן ששימש את הזוג במסע
(צילום: AFP PHOTO / North Port Police Department)
לונדרי אמר למשטרה שפטיטו ניסתה לקחת ממנו את המפתחות של הוואן, והוא דחף אותה לפני שהיא היכתה אותו עם הטלפון שלה. הוא נשאל אם הוא מתכוון להגיש תלונה נגד ארוסתו, וסירב. "אני לא הולך לעשות זאת כי היא הארוסה שלי ואני אוהב אותה", אמר. "זה בסך הכול היה ריב".
השוטר המליץ לזוג לבלות לילה בנפרד, ואמר לפטיטו: "הוא הולך למלון. אני נותן לך את המפתחות לוואן. אני נותן לו טרמפ למלון, הכול יהיה בסדר". לא ברור מה קרה אחרי המפגש עם השוטר.