זה קרה בלילות, כאשר האימא של התאומות אביטל אהרוני וקרן יעקובי עבדה במשמרות לילה. אביהן החורג בוריס מלמן נכנס לחדרן ותקף אותן מינית. עכשיו, אחרי שנים ארוכות, נגזרו עליו 13 שנות מאסר.
הקשר בין אמן לבין מלמן התחיל כשהן היו ילדות. הוא נכנס בלילות לחדרן עירום וביצע בהן עבירות מין עד שהגיע לפורקן. הסיוט נמשך מאז שהיו בנות 6 עד גיל 13. לאורך השנים איים עליהן שלא לספר על מעשיו לאיש.
2 צפייה בגלריה
התאומות קרן ואביטל
התאומות קרן ואביטל
התאומות קרן יעקובי ואביטל אהרוני
(צילום: גיל נחושתן )
אביטל וקרן הן היום בנות 34, אימהות לילדים. לפני כמה שנים, אחרי 27 שנות שתיקה, החליטו לחשוף את הסוד הנורא כדי לעשות צדק ולתת אומץ לקורבנות נוספים ללכת בדרכן. הן הגישו תלונה, ונגד האב (61) נפתחה חקירה בראשות רס"ב קאטי טאנוס ממשטרת העמקים.
בחקירתו ובעדותו בבית המשפט הכחיש מלמן את המיוחס לו וטען כי מדובר בעלילת שווא שנרקמה נגדו, לאחר שמערכת היחסים בינו לבין אמן של הבנות עלתה על שרטון.
בית המשפט המחוזי בנצרת דחה את גרסתו. השופטים אשר קולה, דני צרפתי ורננה גלפז-מוקדי כתבו: "ניכר היה כי עדות הנאשם הייתה מגמתית, לא אחידה ולא אמינה. לעומת זאת, עדות המתלוננות הייתה גרסת אמת, אותנטית, עקבית, סדורה ומהימנה. לא נוכחנו בכל מגמת הפללה. הוכח מעבר לספק סביר כי הנאשם ביצע את המעשים המיוחסים לו".
סיפורן של התאומות נחשף ב"ידיעות אחרונות" בעת מתן הכרעת הדין נגד האב. הפרקליטות ביקשה לגזור עליו 20 שנות מאסר. עו"ד עלא עתמנה, שייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי מעשיו בוצעו ללא הפעלת אלימות פיזית חמורה, ולא לוו באכזריות רבה, וביקש לגזור עליו בין 9 ל-24 חודשי מאסר.
2 צפייה בגלריה
עו"ד טל מושקוביץ מעוז
עו"ד טל מושקוביץ מעוז
עו"ד טל מושקוביץ מעוז
(צילום: משרד המשפטים )
השופטים דחו את בקשתו וגזרו על האב 13 שנות מאסר. בהחלטתם נימקו: "העבירות בוצעו במתלוננות לפחות שש שנים ובתדירות יומיומית, בבית המשפחה, שבו הן אמורות לחוש ביטחון". נוסף לכך גזרו עליו 18 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של 70 אלף שקל לכל אחת מהבנות.
בצעד נדיר ביקשו האחיות מבית המשפט לחשוף את זהותן ואת זהות אביהן האנס. הוא התנגד, אבל בקשתן אושרה.
"27 שנים החזקנו את הסוד בבטן. החלטתי להיחשף כדי להעניק לכל אחת שעוברת את הגיהינום שאנחנו עברנו את הכוח לשבור את השתיקה ולחשוף את פני הרשע", אמרה קרן.
אחותה, אביטל, הוסיפה: "הוא מפלצת, הוא רצח לנו את הילדות. מבחינתנו הכניסה שלו לכלא היא יום חג. אני רוצה שכולם יידעו מי הוא - אנס עלוב שרצח את הנפשות של ילדות קטנות. פרסום השמות הוא מבחינתי סגירת מעגל. בעלי, ילדיי וכל מי שמכיר אותי מכיר את הסיפור. אני מרגישה חזקה מספיק כדי לא להסתיר כלום".
האחיות הודו לעו"ד טל מושקוביץ-מעוז, סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון שהייתה התובעת בתיק וליוותה אותן בדרך המשפטית, "עם המון רגישות, חמלה, מקצוענות והבנה. היא הכילה אותנו בכל שלב".