ביישוב סנסנה בדרום הר חברון מבכים על מותו של ד"ר וסגן-אלוף במיל' אבי הרלב (50). ברלב, בכיר בבית החולים ברזילי באשקלון, נמצא הלילה (בין שלישי לרביעי) ירוי ביער להב הסמוך לביתו אחרי שחזר לבוש מדים מפגישה ביחידת המילואים שלו. נסיבות המקרה נחקרות, אך אין חשד שמדובר ברקע לאומני. עם זאת, במשפחתו דורשים שגם כיוון זה ייחקר.
צוותים של המועצה האזורית הר חברון הגיעו בשעות הלילה עם ראש המועצה יוחאי דמרי לבית המשפחה ובישרו על מציאת הגופה.
הרלב, שהיה מומחה בגינקולוגיה ופוריות, ניהל את היחידה להפריה חוץ גופית בבית החולים ברזילי. בנוסף הוא היה מעורב מאוד בתחום המחקר והאקדמיה. עד כה פרסם יותר מ-45 מאמרים והיה מעורב בכתיבת ובעריכת ספרים רפואיים.
הוא שירת כמ"פ בשירות הסדיר בצה"ל ברצועת הביטחון, והמשיך לשירות מילואים ארוך ופעיל בחטיבה 7 של חיל השריון לצד עבודתו כרופא.
ראש המועצה דמרי ספד: "אבי, איש משכמו ומעלה, דמות מוכרת ומוערכת בקרב חבריו ואלפי המטופלים שאת כולו הקדיש למענם. לצד עבודתו המסורה כמנהל היחידה להפריה חוץ גופית, אבי התעקש להמשיך בשירות מילואים פעיל לאורך שנים. זאת אבדה גדולה".
מבית החולים ברזילי נמסר: "משפחת ברזילי מרכינה ראש ומבכה בצער כבד ובתדהמה את מותו בטרם עת של ד"ר אבי הרלב. הוא התבלט בברזילי כאדם אהוב עם לב רחב ואישיות כובשת, שהרשים ונכנס ללב של כל מי שהכיר אותו - אנשי צוות ומטופלות כאחד".
הרלב הותיר אחריו את אשתו שולמית (אחותו של אל"מ דרור וינברג שנהרג בפיגוע ירי ב-2002), חמישה ילדים - רון, מוריה, לביא, מאור והדר שירה, שני חתנים, שתי נכדות, זוג הורים ואח.