2 צפייה בגלריה
במח"ש החלו באיסוף מידה. אילוסטרציה
במח"ש החלו באיסוף מידה. אילוסטרציה
במח"ש החלו באיסוף מידה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
במשטרה סופרים כבר כמה שנים מאז שחלף גל הפרישות של קצינים בכירים בעקבות חקירות בחשדות לעבירות מין. ואולם נראה כי הנושא שוב עולה על הפרק.
אחרי שבמהלך שורת הקידומים האחרונים שביצע מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי התברר לפני שבועיים כי מפקד מג"ב ירושלים תת-ניצב עימאד חסן נחקר באזהרה בעקבות קיים יחסי מרות עם פקודה שלו, נודע ל-ynet כי למערך המודיעין של המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגיע מכתב המתייחס למעללי קצין אחר, הפעם בדרגת ניצב.
המכתב האנונימי, שנשלח בין היתר גם למפכ"ל שבתאי ולשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, מפרט על אודות התנהלות הניצב וקשר שלו עם קצינה אחרת, ונטען בו כי בכוונתו לקדם אותה. הפירוט מתאר קשר מקצועי שהיה בין השניים עת עבדו יחד באותו מחוז במשטרה. המכתב נשלח כעת, עם סבב המינויים החדש והחשש לקידום בעייתי נוסף.
2 צפייה בגלריה
מכתב אנונימי המפרט התנהלות לא נאותה של קצין בכיר בדרגת ניצב
מכתב אנונימי המפרט התנהלות לא נאותה של קצין בכיר בדרגת ניצב
מתוך המכתב האנונימי
עם הגעת המכתב למחלקה לחקירות שוטרים הוא הועבר לבדיקת זרוע המודיעין שלה. יצוין כי נכון לעכשיו אין החלטה לפתוח בחקירה רשמית, והדמויות שעליהן מצביע המכתב לא זומנו עד כה למתן עדות.
יחד עם זאת, במח"ש אוספים מידע מגורמים ששירתו עם השניים ומנסים לראות אם תוכנו מגובש בראיות או אלא אם מדובר במכתב אנונימי שמטרתו להוציא את דיבתם של המעורבים.
ממח"ש נמסר בתגובה: "לא נתייחס לשאלות הנוגעות לבדיקות או חקירות אלא במקום שבו מתנהלים הליכים גלויים – וזאת מטעמים ברורים בהתאם למדיניות הנהוגה".