1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה פגיון סכין דקירה
אילוסטרציה פגיון סכין דקירה
הקופאית דקרה את הלקוחה בגבה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
צעירה בת 18 מלוד שעבדה כקופאית בחנות למוצרי בית מואשמת כי דקרה את אחת מלקוחותיה - לאחר שבנה בן ה-10 של הלקוחה הפריע לה בעבודתה. כתב האישום, שהוגש ביום חמישי האחרון לבית המשפט המחוזי בלוד, מייחס לה עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ותקיפת סתם.
על פי כתב האישום, שהגישה עורכת הדין יאנה כיואן מפרקליטות מחוז מרכז, הילד, שלו היכרות מוקדמת עם הקופאית, ביקר בחנות בתחילת החודש. הוא צילם את הנאשמת באמצעות הטלפון הנייד שלו והפריע לעבודתה, והיא בתגובה התווכחה איתו, ובשלב מסוים חטפה את הטלפון הנייד מידיו וסטרה לו פעמיים, דבר שגרם לו ליפול לקרקע.
הקופאית התקשרה לאביו של הילד, שהגיע למקום לאחר כ-10 דקות יחד עם אשתו. בין הנאשמת לבין האם התפתח עימות מילולי, כאשר האם הטיחה בצעירה: "למה את מרביצה לו ולוקחת לו את הטלפון? מה הוא צילם אותך ערומה?". העימות הפך לפיזי כאשר האם השליכה לעבר הנאשמת מפיצי ריח מהחנות, ובתגובה הצעירה השליכה לעבר האם נוזל לניקוי שמשות מהקופה, וכן נטלה סכין מעמדת הסכינים בחנות.
לאחר זמן קצר הגיעה לחנות גם אימה של הנאשמת, והצטרפה לעימות. היא כינתה את אימו של הילד "פרה" ו"זונה", בעוד שהאם ענתה: "למי את אומרת זונה יא זבל", הסירה נעל עקב מרגלה והשליכה אותה עליה. בתגובה, אימה של הקופאית השליכה על אימו של הילד כפכף, והנאשמת רצה לעברה ודקרה אותה בגבה עם הסכין שנטלה מוקדם יותר. בנוסף, אימה של הקופאית גם חבטה בראשה של הנדקרת באמצעות הטלפון הנייד שלה. האם נזקקה לטיפול רפואי, ופונתה מהחנות באמבולנס.
עורך דינה של הנאשמת מסר: "מדובר באירוע ספציפי וחריג בחייה של מרשתי, שבמהלכו היא עצמה הותקפה ונקטה בפעילות שמהותה הגנה עצמית. כולי תקווה שייקבע שבסופו של דבר היא לא עברה שום עבירה".