סגן מנהל בית ספר נעצר ונחקר במשטרה בחשד שהציץ וארב לקטינים ובגירים בשירותים בקניון מעלה אדומים ואף צילם אותם בתאי השירותים על מנת להגיע לסיפוק מיני, כך נודע היום (רביעי) ל-ynet.
1 צפייה בגלריה
אברהם אבנעים
אברהם אבנעים
אברהם אבנעים
החשוד, אברהם אבנעים, בשנות ה-50 לחייו, נעצר על ידי חוקרי תחנת מעלה אדומים בעקבות תלונה שהוגשה בתחילת חודש ינואר, לפיה על פי החשד אבנעים צילם קטינים בתאי השירותים בקניון על מנת להגיע לסיפוק מיני.
סנגורו, עו"ד חן הולנדר ביקש לאסור את שמו בפרסום ובמשטרה התנגדו לבקשה בנימוק כי פרסום שמו עשוי להוביל לאיתור קורבנות נוספים. בחקירתו אבנעים קושר עצמו לחשדות, אך סנגורו טוען כי המשטרה מנעה ממנו במהלך החקירה להתייעץ עם עורך דין.
השופט גד ארנברג הורה להאריך את מעצרו של סגן המנהל בשלושה ימים. "אין ספק שקיים חשד סביר שהמשיב מעורב במיוחס לו. למעשה, בחקירתו המשיב הודה. מדובר בעבירות שיש בהן מידה של מסוכנות. מדובר בצילום קטינים בין היתר".
חן הולנדרחן הולנדר
"על אף העובדה שהחקירה בראשיתה, למרבה הצער, נרמסו זכויותיו של מרשי ונמנעה ממנו עד כה האפשרות להיוועץ בעורך דין", מסר בתגובה עו"ד חן הולנדר, המייצג את החשוד. "טענותינו קיבלו ביטוי בהחלטת בית המשפט ואני מקווה שיופנמו וזכויותיו של מרשי תישמרנה מעתה. כך גם כולי תקווה שהחקירה תסתיים ומרשי ישוחרר מהמעצר בהקדם".
מעיריית מעלה אדומים נמסר בתגובה: "לעירייה נודע אתמול בלילה בדבר המעצר אך טרם ידועים לה הפרטים המלאים על החקירה וממצאיה. עם קבלת הפרטים מאת המשטרה העירייה תשקול באילו אמצעים יש לנקוט מיידית ותקבל ייעוץ משפטי בנידון".
פורסם לראשונה: 11:59, 07.02.24