1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
הנאשם נעצר זמן קצר לאחר הגשת התלונה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושב הצפון, בן 46, בגין ביצוע מעשה מגונה בנערה בת 13 לפני כשבועיים במתנ"ס שבו הוא עובד כאב בית. מכתב האישום עולה כי האיש תקף את הנערה שהגיעה לחוג במתנ"ס. עו"ד דזירה ברבארה, סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון, ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
החקירה נפתחה לאחר שהנערה הגיעה יחד עם אמה להגיש תלונה בתחנת משטרה. רב-פקד רותם דאי, קצין חקירות בכיר במחוז הצפוני, אמר כי "הנערה סיפרה שבעת שהמתינה לתחילת החוג, פנה אליה אב הבית של המקום וביקש ממנה לעזור לו להעביר כיסאות למחסן. הנערה, בתמימותה, ניגשה לסייע לאב הבית, שהכירה כאדם שעובד במקום".
רפ"ק דאי הוסיף כי "כשהגיעו למחסן, החשוד הגיע מאחור, נצמד אליה, חיבק אותה ותקף אותה מינית. הוא אמר לה שהוא אוהב אותה ושאל אם היא אוהבת אותו. היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו, אך הוא לא הרפה. בשלב מסוים הצליחה להשתחרר ונמלטה. כשיצאה מהמחסן, פגשה את חברתה, שראתה שהיא נסערת, וסיפרה לה מה חוותה. חברתה שכנעה אותה לדווח למשטרה על התקיפה".
רפ"ק רותם דאירפ"ק דאיצילום: דוברות המשטרה
הנאשם, שאינו מוכר למשטרה, נעצר זמן קצר לאחר התלונה. הוא מכחיש את המיוחס לו ולטענתו "נוהג לחבק בצורה אבהית" את הילדים שמגיעים למתנ"ס, אך ללא כוונה מינית. הוא נאשם במעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, שלא בהסכמתה החופשית.
"מדובר באדם שניצל את תפקידו, מעמדו וקרבתו לילדים וילדות כדי לתקוף מינית ילדה ולספק את יצריו", אמר דאי. "אנחנו מקווים להרחיקו מהחברה ולתת מעטפת ביטחון לכל הילדים".