3 צפייה בגלריה
ירון אחר
ירון אחר
"בכל דבר שנגעת בו הייתה מקצוענות". ירון אחר
ירון אחר, בן 52 מכפר סבא, הוא רוכב האופנוע שנהרג אתמול (ראשון) בתאונת דרכים בכביש 531 ליד כפר שמריהו. אחר היה מומחה לשיווק שכתב ספרים ויצר מוזיקה. "אני נפרדת ממך עכשיו עם חור ענק בלב. לא מעכלת שסיימת את הדרך, ככה, בשנייה", ספדה לו חברתו לירון אלדר.
אחר גדל ברעננה והתגורר עם משפחתו בכפר סבא. הוא עבד בוואלה, ובעבר ב-ynet ובג'רוזלם פוסט. הבשורה על מותו הפתאומי הכתה בהלם את בני משפחתו וחבריו הרבים. בפוסט שפרסמה בפייסבוק, כתבה חברתו לירון: "אני שומעת אותך אומר לי 'לירונה, ראית את המבזק ב-ynet? ראית איך הבאתי סצינת סיום כמו מסרט, ככה עם האופנוע? בחייאת, לירונה, צירפו תמונה יפה שלי?
"יש אנשים שעדיין מכירים אותי כ'לירון של ירון'. היית בוס שהפך למנטור שהפך לחבר שהפך לבן משפחה. כמו איזה נץ ידעת לזהות בשנייה מה חלש אצלי עכשיו ועל איזו חוזקה ללחוץ כדי להרים לי את מצב הרוח. אני נפרדת ממך עכשיו עם חור ענק בלב. לא מעכלת שסיימת את הדרך ככה, בשנייה. כל מי שמכיר אותך בטוח שאתה החבר הכי טוב שלו וכך גם אני. בכל דבר שנגעת בו הייתה מקצוענות, עשית הכל בתשוקה וברצינות. השארת מורשת של אהבת האדם, תשוקה לחיים והחובה להיות אחרים ולהשאיר טביעת אצבע ייחודית בעולם", כתבה לירון בפוסט.
חברו אתגר ספיבק, שכתב יחד עם אחר את הספרים שפרסמו, ספד אף הוא בפוסט בפייסבוק: "לירון היה משהו שאין היום לאף אחד אחר - תשוקה בוערת למה שהוא עושה. אני חי באקדמיה יותר מעשור ולא ראיתי סטודנטים שמתלהבים ממרצה כמו שאהבו את ירון. שום דבר שאוכל לכתוב לא יהיה חד, מושחז ברור ומדויק כמו המסרים והמילים של ירון. הראש לא תופס איך זה לכתוב בשפת עבר".
אחר השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הלוויתו תצא היום מבית עלמין פרדס חיים, כפר סבא, בשעה 15:00.