2 צפייה בגלריה
מוישי קליינרמן
מוישי קליינרמן
מוישי קליינרמן
(צילום: באדיבות המשפחה)
משפחתו של מוישי קליינרמן בן ה-16, שנראה לאחרונה באזור מירון בסוף חודש מרץ, ממשיכה לבקש מהציבור לסייע למשטרה לאתרו. הקרן הפילנתרופית "עם ישראל חי", נזכיר, הודיעה כי תעניק 50 אלף שקלים לכל אדם שיביא מידע רלוונטי שיוביל למציאתו של מוישי בריא ושלם. אם יש ברשותכם מידע על מוישי קליינרמן, ניתן להתקשר 24/7 למספרים 053-284-5507 או 050-657-1577 כדי למסור אותו.
ב-25 במרץ, יצא מוישי מביתו לקראת שבת עם חברים להר מירון. "הבן שלנו דיבר איתנו ואמר לנו שהוא יוצא ל'שבת התאחדות' במירון. נתנו לו את ברכתנו וביקשנו שיתפלל עלינו בקבר רשב"י. הוא נסע ולא חלמנו מה הולך לקרות", שחזרה האם. במוצאי השבת מוישי היה אמור לחזור לישיבה שבה הוא לומד, אבל הוא לא שב – ומאז אבדו עקבותיו.
המשטרה ביקשה גם היא את עזרת הציבור באיתורו של קליינרמן, ופרסמה את תיאורו: מבנה גופו רזה, שיערו כהה עם פאות, עיניו כהות והוא מרכיב משקפי ראייה. הוא לבש חולצה לבנה ומכנסיים בצבע כהה.

2 צפייה בגלריה
מוישי קליינרמן
מוישי קליינרמן
מוישי קליינרמן
(צילום: באדיבות המשפחה)
שמואל סקט, מנהל הקרן "עם ישראל חי", אמר כי "מציאת נער רך בשנים שנעלם לפתע פתאום תהיה הביטוי המזוקק ביותר לערבות הדדית. אני מקווה שהקצאת הסכום הזה תסייע ולו במעט לעודד אנשים נוספים להצטרף למאמצי החיפוש. אסור לאבד תקווה, אפילו לא לרגע".
עוד לפני ההכרזה על הפרס, רבים התגייסו לנסות ולסייע באיתורו של מוישי. "זה באמת מחזק איך עם ישראל מתגייס לטובת העניין, בכל המישורים", סיפר שמואל, אביו של הנער. גיטי, אימו, אמרה: "אין לי מילים לתאר את ההתנדבות, ההתגייסות, המאמצים והחיפושים. איפה מדינת ישראל? שילמדו מה עושים. תיקחו אחריות ותעשו משהו. תביאו את הילד הביתה".
מוקדם יותר היום ביקשה המשטרה סיוע גם באיתור שני אחים בני 13 ו-14 מביתר עילית, שיצאו אתמול בבוקר מביתם ולא שבו. בהמשך היום, ולאחר ששמותיהם ותמונותיהם פורסמו ב-ynet, השניים אותרו בריאים ושלמים.