ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן מובחר, התייחס באולפן ynet להסכם המסגרת עם לבנון, ואמר כי "אני לא מתבשם מפעמוני השלום ולא משום הסכם. אני לא חושב שיש לנו עם מי לעשות הסכם כזה או אחר, לממשלת לבנון אין עמוד שדרה. אני סקפטי לגמרי". הוא הוסיף: "חיזבאללה זה ארגון של מרצחים שחי ונושם בשביל לפשוט, לפלוש ולרצוח כאן. אי אפשר לפרק אותו מנשקו. חשבתי עד לפני חצי שנה שלא נראה מנהרות יותר, שלא נראה מצבורי טילים, והנה - יש מקומות היום שעדיין לא פוצצנו אותם".