שר העלייה והקליטה אופיר סופר (הציונות הדתית) אמר הבוקר בריאיון לאולפן ynet כי הוא תומך בהחלטת הממשלה להמשיך בחקיקה חד צדדית. "הרוחות לא מתלהטות, המחאה דועכת ונכנסת למסלולים פחות טובים. לא מדובר בחקיקה מסיבית, בימים כתיקונם היא הייתה יכולה להיות מקובלת על צדדים נרחבים. זה עדיין לא מחייב הסכמה ואני בהחלט תומך במהלך שהקואליציה הולכת אליו", אמר סופר.

3 צפייה בגלריה
אופיר סופר, קארין אלהרר
אופיר סופר, קארין אלהרר
אופיר סופר וקארין אלהרר
(צילום: שלו שלום)
סופר אמר כי "תמיד עדיף לעשות את הדברים בהקשבה ובשיח", אך הוסיף כי "הדברים לא מחייבים הסכמה". על השיחות בבית הנשיא, הוא אמר כי "כולנו השתדלנו להיות אופטימיים אם כי זה היה קשה, כי אנחנו מבינים מי השחקנים ומבינים את מערכת האינטרסים. היה ניסיון והניסיון הזה מוצה. גם לעם ישראל מתחיל להימאס מכל העניין והסגנון, הרפורמה הזו מתקדמת, היא מתקדמת בפרופורציות אחרות ובקצב אחר לא צריך להיבהל".
לטענת סופר, "השינוי הוא לא דרמטי". על המחאה הצפויה מחר בנתב"ג, הוא אמר כי "לציבור כבר נמאס מהמחאה שחוצה את הגבולות, והמחאה צריכה להבין את זה, זה לא משחק לטובתה. אם הם ימשיכו להתנהל בצורה הזו, יהיה לנו יותר קל להתקדם בחקיקה".

3 צפייה בגלריה
הפגנה נגד המהפכה המשפטית מול ביתו של דני דנון
הפגנה נגד המהפכה המשפטית מול ביתו של דני דנון
מפגינים מול ביתו של דנון ברעננה, הבוקר
3 צפייה בגלריה
הפגנה נגד המהפכה המשפטית מול ביתו של דני דנון
הפגנה נגד המהפכה המשפטית מול ביתו של דני דנון
מפגינים מול ביתו של דנון ברעננה, הבוקר
ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) הגיבה לדבריו של סופר ואמרה כי אם החקיקה "לא משנה שום דבר, למה אתם מתאמצים כל כך? למה לטרלל מדינה שלמה? גם השר סופר יודע שזה משנה ועוד איך, זה לא צמצום עילת הסבירות, זה ביטול עילת הסבירות. זה יכשיר כל מינוי מושחת, כל החלטה לא סבירה. השר קרעי בקולו אמר: 'אנחנו מחכים לעילת הסבירות כדי לפטר את היועמ"שית'. האם זה באמת כלום ושום דבר?".
אלהרר הוסיפה כי היא בעד חידוש השיחות בבית הנשיא. "בואו תבחרו את נציג הקואליציה נחזור לבית הנשיא", היא אמרה. "אפשר וצריך לעשות תיקונים אבל בהסכמה רחבה. אמרנו לאורך כל הדרך, הם רוצים להגיע להסכמות, אנחנו מוכנים לשינויים, אבל בואו תראו לנו שאתם באמת רציניים, שאתם לא מנסים לעבוד עלינו".
בתוך כך, המחאה נמשכת גם היום והבוקר עשרות בני אדם הפגינו מול ביתו של ח"כ דני דנון (הליכוד) ברעננה. המפגינים חסמו את דלת ביתו של דנון בגדר תיל וצעקו: "אתה לא יכול לגור ברעננה ולהיות שותף לחוקי הדיקטטורה. אם אתה בוחר להיות שותף למדינת הלכה יהודית - צא מרעננה ותעבור להיות שכן של בן גביר וסמוטריץ'".