צה"ל תקף והשמיד הלילה ארבע עמדות שיגור רקטות בכמה אזורים ברצועת עזה, שהוקמו על ידי חמאס אחרי כניסת הפסקת האש לתוקף. כך מסר דובר צה"ל.