טיסה שהמריאה היום (ראשון) מנתב"ג לברצלונה התעכבה כמעט ארבע שעות - בגלל חבורת נערים שהשתכרו והשתוללו בטרמינל. המשטרה נקראה למקום, אך התקשתה לטפל בסיטואציה שיצאה מכלל שליטה.
המראת טיסת חברת התעופה Vueling לברצלונה תוכננה לשעה 05:50, אך בסופו של דבר המטוס המריא רק בשעה 09:30, קרוב לארבע שעות עיכוב. הסיבה, כך על פי נוסעים, היא קבוצת נערים שהגיעו שיכורים לטיסה לטיסה.
1 צפייה בגלריה
"הם לא ידעו שההתנהגות שלהם לא מקובלת" - נוסעים הורדו מטיסה לברצלונה בגלל התפרעות של נערים במטוס
"הם לא ידעו שההתנהגות שלהם לא מקובלת" - נוסעים הורדו מטיסה לברצלונה בגלל התפרעות של נערים במטוס
נוסעים צעירים שהורדו מהמטוס. "פחדו לדבר איתם, אנשים חוששים להעיר"
לפי העדויות, במהלך ההמראה מספר הנערים עישנו והקיאו בתוך המטוס, מה שאילץ את הצוות לפנות את הנוסעים כדי לקרוא לצוות ניקוי המטוסים שלא היה זמין, ושלו נאלצו להמתין כשעה. בינתיים התפתח ויכוח קולני בין הנערים לצוות הטיסה, כשהמשטרה וכוחות האבטחה מעורבים. "כשהגענו לשער העלייה למטוס ראינו מהומה גדולה והיה רעש מחריש אוזניים שהנערים האלה עשו", סיפר אריאל, אחד מהנוסעים שהיו על הטיסה. "נוסעים מבוגרים פשוט פחדו לדבר איתם, כי הגענו למצב במדינה שאנשים חוששים להעיר".
לדבריו, "הטייס ביקש שוב ושוב מהנערים שישבו, אך הם לא הקשיבו לו. בשלב זה הוא כבר הזהיר אותם שייאלץ לקרוא למשטרה". אחרי שהם התעלמו ממנו והמשיכו לצעוק, כך סיפר, פתח הטייס פתח את דלתות המטוס ואפשר למשטרה וליחידת האבטחה להיכנס. אך גם הם, לדבריו, "לא עשו דבר במשך שעה" - ואז הטייס הוריד את כל הנוסעים חזרה לטרמינל.
בסופו של דבר הטיסה יצאה לדרכה לאחר כארבע שעות עיכוב, כאשר חלק מהנוסעים הצעירים לא הורשו לחזור אליה. עם זאת, הם לא עוכבו לחקירה ושוחררו לדרכם. "זאת הייתה חוויה מזעזעת, בושה וחרפה של התנהגות. גם צוות המטוס התנהג בצורה מאכזבת, הם היו צריכים להוריד את הנוסעים הבעייתיים ולא לעכב את כל הטיסה", אמר אריאל.
מחברת התעופה Vueling טרם התקבלה תגובה.