העיר לשניים שהורידו שלטים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו - והותקף באלימות: תושב רחובות בשנות ה-40 לחייו נעצר אתמול (ראשון), לאחר שתועד מכה עם אדם נוסף צעיר שהעיר להם על כך שהורידו סטיקרים עליהם נכתב "לך". בתיעוד, נראים השניים מכים גם את נהג המונית שעצר לסייע לוולאדי (26), סטודנט ממכון ויצמן, לאחר שחשב כי מדובר ב"תקיפה לאומנית". במהלך היום, ובהתאם לממצאי החקירה, תחליט המשטרה אם לבקש להאריך את מעצרו. האדם השני - טרם נעצר.
2 צפייה בגלריה
סטודנט הותקף באלימות אחרי שהעיר על הורדת סטיקר
סטודנט הותקף באלימות אחרי שהעיר על הורדת סטיקר
סטודנט הוכה לאחר שהעיר על הורדת סטיקר "לך" ברחובות
ולאדי, סטודנט לתואר שני, היה בדרכו למעבדה במכון ויצמן ברחובות כשראה את השניים ושאל אותם: "למה אתם מורידים את הסטיקר בזמן מלחמה?". לדבריו, באותו הרגע השניים התנפלו עליו במכות. "הערתי להם: 'זה מה שעושים בזמן מלחמה?' וזכיתי למבול קללות", סיפר ולאדי. "הוא לא אהב את מה שאמרתי והתנפל עליי. נהג מונית שחשב שזו תקיפה על רקע לאומני קפץ עליהם עם גז פלפל. הם בתגובה התנפלו עליו והתחילו להכות אותו".
לאדי ציין כי בשלב מסוים השניים נמלטו מהמקום. "אז הגיעו משטרה ואמבולנס. אני במיון בקפלן, קיבלתי מכה בעין. בהתחלה לא רציתי התפנות, רציתי לחזור למדע שלי ולמעבדה. אני רוצה שאירוע כזה יצא החוצה, בזמן מלחמה כמה שכולנו אחים, יש אנשים שפמפמו להם רעל והם באים איתי חשבון. תפסו להם 'שמאלני בוגד' ויאללה לינץ'. נהג המונית אמר לי שהגיש תלונה במשטרה, גם אני הגשתי תלונה על לינץ'". לדבריו, אירועים כאלו רק מעוררים בו מוטיבציה להוביל לשינוי: "האלימות לא תנצח".