המשטרה פרסמה הבוקר (יום ראשון) תיעוד חריג מחוף הים בראשון לציון, שבו נראית אישה בת 60 רודפת אחרי גנבים ששדדו את רכבה - ואלה ממשיכים לנסוע גם כשהיא נתלית על החלון. הם נתפסו בסופו של דבר על-ידי בלשי תחנת בית שמש, ומואשמים שגנבו מהאישה שקית שהייתה בחוף - ובה רכושה האישי.

המקרה התרחש ב-1 באוקטובר בשעות הבוקר, אז בילתה האישה עם בני משפחתה בחוף הים - ובשלב מסוים, כשיצאה מהמים, היא הבחינה שתיקה נפתח והוצאה ממנו שקית עם פלאפון, מפתחות רכב וצמיד כסף. היא מיהרה לרכבה שחנה בסמוך, ואז הבחינה בנאשמים עומדים לצידו כשאחד מהם מתעסק בדלת האחורית.
1 צפייה בגלריה
תיעוד: ניסתה למנוע את בריחת הגנבים ברכבה בחוף היםבראשון לציון, נגררה על חלון הרכב ונחבלה
תיעוד: ניסתה למנוע את בריחת הגנבים ברכבה בחוף היםבראשון לציון, נגררה על חלון הרכב ונחבלה
פרצו את המחסום - ונמלטו. מתוך התיעוד
(באדיבות מחלקת ביטחון עיריית ראשל"צ.)
"הקורבן צעקה לעבר הנאשמים, והם החלו מיד בנסיעה בחניון לכיוון מחסום היציאה", נמסר מהמשטרה. "היא רצה בעקבותיהם אחרי הרכב. בסמוך למחסום, היא ניגשה לכיוון חלון הנהג וביקשה לקבל חזרה את רכושה - תוך שאחזה בקורת דלת הרכב של הנאשמים. בשלב זה, החל הנאשם שנהג ברכב בנסיעה תוך שידה אוחזת ברכב, פרץ את המחסום ונמלט מהמקום כשהיא נגררת לצד הרכב מספר מטרים". בסופו של דבר שחררה האישה את אחיזתה, ונפלה על הכביש. כתוצאה מכך, נגרמו לה חבלות בגופה.
שוטרי תחנת ראשון לציון הוזעקו למקום, ועדכנו את שוטרי מחוז ירושלים שהרכב נע לכיוון גזרתם. "בלשי תחנת בית שמש איתרו את הרכב ובו שני הנאשמים, תושב בית שמש ותושב אילת בשנות ה-30 לחייהם, והם נעצרו לחקירה", נמסר מהמשטרה.
שני הנאשמים הועברו לחקירה בתחנת בית שמש, שם אחד מהם איים על הבלשים לפי המשטרה, סירב להיחקר והשתולל. "כבר למחרת היום הובאו השניים בפני בית המשפט, שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרם במספר ימים לטובת מיצוי פעולות החקירה", נמסר. "לאחר שחוקרי תחנת בית שמש השלימו את החקירה וגובשה תשתית ראייתית נגד הנאשמים, הגישה אמש יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגדם לבית המשפט, לצד בקשה להורות על מעצרם עד לתום ההליכים".
רפ"ק אביעד בלמס, קצין החקירות והמודיעין בתחנת בית שמש של מחוז ירושלים סיפר: "מעצרם המהיר של הנאשמים הוא תוצר של שיתוף פעולה מקצועי ומהיר בין יחידות משטרת ישראל במחוז ירושלים ובמחוז מרכז, לצורך איתורם של העבריינים, מעצרם ומיצוי הדין עמם למען שמירת ביטחונו של הציבור ורכושו".
לדבריו, "הנאשמים נמלטו תוך סיכון חייה של אזרחית תמימה ונחושה, ועשו דרכם אל גזרת העיר בית שמש עם השלל שגנבו. השניים אותרו במהירות על ידי בלשי התחנה ונעצרו לחקירה שהבשילה בתוך ימים ספורים לכדי כתב אישום שהוגש על-ידי התביעה המשטרתית. נמשיך לפעול כך כל העת למען האזרח ביטחונו ורכושו״.
פעילות נחושה ומהירה הכוללת שיתוף פעולה בין מחוזות משטרת ישראל, הובילה למעצרם של שני נאשמים על ידי בלשי תחנת בית שמש במחוז ירושלים, זאת לאחר שגנבו לרוחצת בחוף הים שקית ובה רכושה האישי ולאחר מכן פרצו לרכבה שחנה בסמוך. כשניסתה הקורבן למנוע זאת, החלו הנאשמים בנסיעה מסוכנת, פרצו את מחסום החניון ונמלטו כאשר הקורבן תלויה על חלון הרכב בין שמים לאספלט בניסיון להשיג את רכושה, מקרה שלמרבה המזל הסתיים רק בחבלות קלות בגופה.