2 צפייה בגלריה
זירת התאונה סמוך למעלה אדומים
זירת התאונה סמוך למעלה אדומים
זירת התאונה סמוך למעלה אדומים
שני צעירים נהרגו הלילה (בין שישי לשבת) בתאונת דרכים בכביש 1, סמוך למעלה אדומים, לאחר שאיבדו שליטה על רכבם והתנגשו בג'יפ של משמר הגבול ובניידת משטרה שעמדו בצד הכביש וערכו בידוק לרכב פרטי.
שישה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל, בהם שלושה שוטרים ולוחם מג"ב. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.
בשעה 00:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על רכב עם שני נוסעים שהתנגש בשלושה כלי רכב שעמדו בכביש 1, בין מעלה אדומים למישור אדומים. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני הצעירים במקום ופינו את ששת הפצועים במצב קל לבתי החולים הדסה הר הצופים, הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה סמוך למעלה אדומים
זירת התאונה סמוך למעלה אדומים
זירת התאונה
(צילום: דוברות המשטרה)
השבוע נהרגו שישה בני אדם בתאונות דרכים. שלשום נהרגה אישה בת 70 בתאונה בין רכב פרטי לרכב מסחרי ביציאה ממתחם הקניות של גלובוס סנטר מבקיעים, ליד אשקלון. היא נפגעה מרכב מסחרי שהגיע מכיוון מערב, והסיבה לתאונה היא ככל הנראה אי מתן זכות קדימה.
ביום שלישי נהג מיניבוס בשנות ה-60 לחייו נהרג בתאונת דרכים עם רכב פרטי בכביש 3, סמוך למשואות יצחק שליד אשקלון. רכב ההסעות היה ריק מנוסעים, ושני נוסעי הרכב הפרטי נפצעו באורח קשה. מהחקירה עלה כי המנוח עמד מחוץ למיניבוס שחנה בצד הדרך, כנראה עקב תקלה, ונפגע מרכב של טסלה.
יום לפני כן אישה וצעירה נהרגו בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 4103 סמוך לבית אלעזרי, ליד בסיס חיל האוויר תל נוף. צעירה נוספת נפצעה באורח קל בתאונה. אחת ההרוגות היא אודליה טייץ רודריגז, אם לארבעה מרחובות, והשנייה היא קצינת צה"ל סגן מישל פרשט מבאר שבע.