"בפעם הראשונה זה זמן רב, אחותי הייתה מאושרת", כך תיאר מנחם יעקובי את הגשמת המשאלה של אחותו, נעמי לוי (62) מבאר שבע. צוות אמבולנס המשאלות של מד"א הגשים אתמול (חמישי) את חלומה של לוי, החולה במחלה קשה, להגיע ולהתפלל על קברו של רבי מאיר בעל הנס בטבריה. לאחר התפילה, נעמי שהייתה מלווה בבנה אופיר, באחים ובבני משפחה נוספים, הופתעה על ידי אנשי הצוות בסירת ה"ימ-בולנס" של מד"א, וזכתה אפילו לשיט בכינרת.
1 צפייה בגלריה
נעמי לוי מבאר שבע במסע שלה לכנרת
נעמי לוי מבאר שבע במסע שלה לכנרת
נעמי לוי מבאר שבע במסע שלה לכנרת
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
נעמי כבר חולה זה כמה שנים, ולאחר שכבר החלימה - מחלתה אובחנה שוב בסמוך לחג השבועות האחרון, ולאחר מכן היא הייתה מאושפזת במשך תקופה בבית חולים. כיום היא מתגוררת במוסד שיקומי ולא יוצאת ממנו כלל.
לאחרונה היא פנתה לבני משפחתה וביקשה להתפלל על קברו של רבי מאיר בעל הנס בטבריה. "חיפשנו דרכים להביא אותה לשם, ולא מצאנו דרכים בטוחות מבחינה בריאותית", סיפר האח. "אחר כך ראינו באינטרנט על 'אמבולנס המשאלות', ופנינו אליהם. ההיענות הייתה מדהימה ומיידית. הם עשו את זה בצורה שממש קשה לתאר. היא לא האמינה שנוסעים, ולא ממש הבינה למה באמבולנס, כי היא לא ממש מודעת לחומרת המחלה".
לדבריו, "הנסיעה הזו האירה לה את החיים. אחרי התפילה, עשו לה הפתעה ושיט בכינרת בסירה של מד"א. האנשים שעשו את זה, היו פשוט מלאכים. עשו מעל ומעבר. זה משמח לדעת שיש עוד אנשים טובים כאלה במדינה".
האח סיפר עוד כי "בחודש האחרון אחותי לא חייכה אפילו פעם אחת, ופה היא פרחה. היא הייתה קורנת. לראות את הפנים שלה זה היה פשוט לא ייאמן, אושר. מאז שהיא חלתה, היא בקושי נגעה באוכל, ועכשיו ישבנו במסעדה, פתאום היא קצת אכלה. היה לה מצב רוח טוב, לראשונה זה חודשים. היא הייתה מאושרת".
לוי עצמה סיפרה כי כבר כמה שנים שלא הגיעה לחוף הים: "אני מודה לכל מי שסייע לי להגשים את המשאלה להתפלל על הקבר ולהגיע לכינרת. אחרי מספר שנים שלא הגעתי לחוף הים הגשמתי היום משאלה. תודה רבה לכולם".