ברזילאי שנחשב לרוצח הסדרתי הגדול בארצו, והצהיר כי רצח יותר מ-100 בני אדם, נורה למוות בפרברי העיר סאו פאולו. ברזיל פתחה בחקירה וטרם עצרה חשודים ברצח.
פדרו רודריגז פיליו בן ה-68 חוסל ביום ראשון בעיר מוז'י דאס קרוזיס בדרום-מזרח ברזיל. לפי דיווחים הוא נורה כמה פעמים מרכב חולף כשהיה מחוץ לבית של קרוב משפחה. בהצהרת המחלקה לשלום הציבור במדינת המחוז סאו פאולו נמסר כי "החשודים בירו נמלטו אחרי המעשה".
2 צפייה בגלריה
פדרו רודריגז פיליו רוצח סדרתי חוסל ב ברזיל
פדרו רודריגז פיליו רוצח סדרתי חוסל ב ברזיל
"הוא ריתק אנשים", סיפרה קרימינולוגית שפגשה את הרוצח הסדרתי
רודריגז היה בכלא במשך 42 שנה, ושוחרר בשנת 2018. הוא התפרסם עוד כאסיר, בעקבות סדרת ראיונות מדוברים בתקשורת הברזילאית - שבהם טען כי קורבנותיו היו אנשים שביצעו פשעים: אנסים, סוחרי סמים ועבריינים אחרים. רודריגז כונה "פדריניו (פדרו הקטן) הרוצח" ו"דקסטר הברזילאי" - על שם סדרת הטלוויזיה האמריקנית, שבמרכזה דמות של רוצח סדרתי.
אחרי שחרורו מהכלא הפך רודריגז לאושיית רשת, עם מאות אלפי עוקבים. הוא שיתף את הקהל בסיפור החיים שלו, הגיב על אירועי היום בברזיל והזהיר את הדור הצעיר מחיי הפשע.
"הוא ריתק אנשים", אמרה הקרימינולוגית אילנה קאסוי, שפגשה את רודריגז וחיברה ספר על רוצחים סדרתיים בברזיל. "הוא היה בבואה של החברה שלנו, במדינה שבה רק 10% מהרוצחים מובאים לדין".
קאסוי תיארה את הרוצח כאיש "כריזמטי ובלתי-פורמלי, אדם אינטליגנטי שמלא בשמחת חיים".