2 צפייה בגלריה
קארין אל צפון ז"ל
קארין אל צפון ז"ל
"ילדה כשרונית, היו לה מלא חברות". קארין אל-צפון
(באדיבות המשפחה )
קארין אל-צפון, תלמידת כיתה י"ב מפתח תקווה, נהרגה בסוף השבוע בתאונת דרכים בכביש 4, סמוך למחלף השבעה. בת ה-17 וחצי רכבה יחד עם מכר שלה על אופנוע בצהריי יום שישי, ובתאונה עצמית, לאחר שהאופנוע החליק, נפצעה אנושות ומותה נקבע בזירה. אתמול היא הייתה אמורה לחגוג את סיום לימודיה בבית הספר, אך במקום, היא תובא היום למנוחות בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא.
בבית הספר יצחק שמיר בפתח תקווה, התיכון בו למדה, הוקמה פינה לזכרה - ומסיבת הסיום של שכבתה נדחתה. אביה שימאל אמר כי "היא רק סיימה בית ספר. היא קיבלה רישיון לא מזמן, ועוד מעט היה צריך להיגמר לה המלווה. במקום לחפש רכב לבת שלי, נאלצתי לצערי לחפש לה חלקת אדמה".
2 צפייה בגלריה
פינת הנצחה לקארין ז"ל בבית ספרה
פינת הנצחה לקארין ז"ל בבית ספרה
מסיבת הסיום נדחתה, ובבית הספר הוקמה פינת זיכרון
(מתוך הפייסבוק של בית הספר)
הוא סיפר בעצב על בתו: "קארין הייתה ילדה מאוד כשרונית, אהבה את החיים, היו לה מלא חברות. היא הייתה מאוד עצמאית, כבר מגיל קטן. תמיד עסקה בכמה דברים ביחד - ספורט, חוגים, תיאטרון, ריקודים, במאות, יצירה וגם עבדה. לא ישבה לרגע בבית, תמיד הייתה לה תעסוקה. אני לא מאמין שהיא איננה".
הדיווח על התאונה העצמית בכביש 4 התקבל במוקד 101 של מד"א על "אופנוע עם שני רוכבים, גבר ואישה, שהחליק סמוך למחלף השבעה". לאחר מכן התברר זהותה של ההרוגה, נערה בת 17 וחצי בסך הכול. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה ופינו לבית החולים אסף הרופא את רוכב האופנוע, שמצבו הוגדר קשה.
החובשים הבכירים במד"א יששכר וייס, יוסף כורדי ואליאור יוסף, שהגיעו למקום התאונה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את שני הרוכבים שוכבים על הכביש בסמוך לאופנוע בשול הכביש, נערה שכבה כשהיא ללא דופק וללא נשימה וסובלת מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. הגבר היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".