ניסתה לברוח מהבית, אך בן זוגה משך אותה פנימה וחבט בה בפניה: לשכת התביעות במחוז הצפוני של המשטרה הגישה אתמול (רביעי), יום האישה הבינלאומי, לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום נגד תושב הצפון, בשנות ה-40 לחייו, בגין תקיפת אשתו, בשנות ה-30 לחייה. על פי כתב האישום, הנאשם הכה את אשתו לפני כשבועיים על רקע ויכוח שפרץ בין השניים, וגרם לה לאשפוז של שלושה ימים בבית חולים.
1 צפייה בגלריה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
"מציינים היום את יום האישה הבינלאומי, ונשים עדיין נופלות קורבן לאלימות בני זוג"
(צילום: shutterstock)
מכתב האישום עולה כי במסגרת הוויכוח, שפרץ באמצע הלילה, הנאשם דחף את אשתו, ראשה נחבט ברצפה והיא החלה לדמם. בנותיהם של הזוג, שחזו במתרחש, סייעו לאמם והכניסו אותה לחדר השינה. מאוחר יותר, פרץ ויכוח נוסף שבמהלכו ניסתה האישה לצאת מהבית, והנאשם משך אותה פנימה והכה אותה באגרוף בפניה, כתוצאה מכך היא נפלה ארצה.
בני משפחתה של האישה, שהוזעקו למקום, פינו אותה לבית חולים בצפון כשהיא סובלת משברים בארובת העין, חבלות בראש ושטפי דם בידה, ולקחו את ילדיהם של הזוג. החשוד שנמלט מהמקום, אותר כמה שעות לאחר מכן ונעצר, וכעת הוא נאשם בחבלה חמורה ותקיפה הגורמת חבלה של ממש בבן זוג. בחקירתה, סיפרה האישה כי התווכחה עם בעלה בסוגייה הקשורה לבנו ממערכת יחסים שניהל במקביל.
רפ"ק רותם דאירפ"ק רותם דאיצילום: דוברות המשטרה
רפ"ק רותם דאי, קצין אגף החקירות והמודיעין במחוז הצפוני של המשטרה, סיפר כי "לפני כשבועיים קיבלנו דיווח מאחד מבתי החולים בצפון על אישה שאושפזה. הגענו אליה והיא מיד שיתפה פעולה וסיפרה שפרץ ביניהם ויכוח לפנות בוקר". לדבריו, "היא סיפרה שהוא תקף אותה לעיני ילדיהם הקטנים כשהם בוכים וצורחים מרוב מתח ולחץ".
רפ"ק דאי הוסיף: "בכל העולם מציינים היום את יום האישה הבינלאומי, לצערי, נשים עדיין נופלות קורבן לאלימות בני זוג, ואנו כמשטרה נמשיך להיות הכתובת הראשונה עבור כל אישה שחווה אלימות. אנו מזמינים כל אישה או גבר שחווים אלימות להגיע אלינו, לדווח לנו ולתת לנו את האפשרות להביא את העבריינים האלימים לדין".