ארגון המורים העל יסודיים הודיע הערב (יום ג') כי הלימודים בשכבות י"א בכל בתי הספר התיכוניים יחלו מחר רק בשעה 12:00. הסיבה: היעדר הסכמות מול משרד האוצר על הסכם שכר חדש.

"לאור ההתנהלות המזלזלת והמחפירה של משרד האוצר כלפי מורי החינוך העל יסודי וההצעות המשפילות והפוגעניות של משרד האוצר למורים החליט ארגון המורים להחריף את הצעדים", נמסר מארגון המורים.
לדברי יו"ר הארגון רן ארז, "לא נעצור עד ששכר המורים המתחילים בחינוך העל יסודי יהיה 12 אלף שקלים לפחות, ושכר המורים הותיקים יעלה בהתאמה. לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל יסודי בישראל".
ממשרד האוצר נמסר בתגובה: "לפתחו של ארגון המורים הוגשה הצעה עניינית, מקיפה ומכבדת, שעושה שימוש נכון והוגן בכספי משלם המסים לטובת מערכת החינוך. לא כל הצעה שאינה מתקבלת היא השפלה, וצר לנו כי מורי ותלמידי ישראל משלמים את המחיר על ההתנהלות של רן ארז".
סכסוך העבודה של ארגון המורים הוכרז עוד באפריל אשתקד, ובניגוד להסתדרות המורים, שמייצגת את מורי היסודי והגנים, לא הושג הסכם בין הצדדים. אחרי אישור מסגרת התקציב בממשלה בחודש שעבר, ארז חידש את העיצומים, ובמסגרתם בוטלו אלפי פעילויות מחוץ לבתי הספר וביום ראשון בשבוע שעבר הושבתו כל התיכונים ליום אחד.