1 צפייה בגלריה
דילן גרימברג
דילן גרימברג
דילן גרימברג
דילן גרימברג (23) מאשדוד הוא הצעיר שנפטר אתמול בלילה (ראשון) במקסיקו. מבדיקה עולה כי הרגיש לא טוב במהלך מסיבת סילבסטר, פונה לבית חולים - אך שם נפטר. סיבת המוות טרם ידועה. במשרד החוץ נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים בהעברת ארונו ארצה.
ממשרד החוץ נמסר: "המקרה מוכר ומטופל על הקונסול במקסיקו והמחלקה לישראלים במצוקה במשרד החוץ שנמצאת בקשר עם המשפחה בארץ ומסייעים בהבאת ארונו ארצה. עד כה לא ידועה סיבת המוות ובנושא החקירה על ידי הרשויות המקומיות".
קרובת משפחה של גרימברג אמרה כי "אנחנו לא יודעים מה קרה שם. בית החולים המקומי לא נותן לנו תשובות. הם רוצים שנגיע לשם ורק אז נוכל להבין. הוא היה בריא לחלוטין, הוא גם לא שתה אלכוהול או עישן סמים. הדברים האלה בכלל לא היו חלק מהחיים שלו. אנחנו בהלם מוחלט. הוא בסך הכול יצא לבלות במסיבה לכבוד השנה החדשה".
הרב אילן גוזל כתב בפייסבוק לאחר היוודע דבר מותו של גרימברג: "כואבים והמומים מהבשורה הקשה על פטירתו הטרגית של תלמידנו היקר במהלך טיול במכסיקו. רק ביום שני האחרון הוא הגיע לשיעור, חיבק ונישק את הרב שכהרגלו הרעיף עליו המון אהבה. מי האמין שדילן המתוק בא להיפרד מהחברים, מבית המדרש ומהרב שהוא כל כך אהב".