1 צפייה בגלריה
תיעוד הירי בג'סר א-זרקא, בו נורה למוות וליד שהאב
תיעוד הירי בג'סר א-זרקא, בו נורה למוות וליד שהאב
ווליד סאמי שהאב וזירת הרצח
היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרה הערב (רביעי) נער בן 16 מג'סר א-זרקא בחשד לרצח הנער ווליד סאמי שהאב בפיצרייה ביישוב ביום שישי שעבר. מותו של הנער בן ה-14, שנפצע קשה מכדור תועה, נקבע אתמול בבית החולים הלל יפה בחדרה.
מיד לאחר הירי עלה חשד במשטרה כי הרקע לאירוע הוא נקמה על רצח של הנער ג'לאל עמאש בן ה-17 כמה ימים קודם לכן. עוד עלה חשד שלפיו הירי היה מיועד לפגוע באדם אחר ולא בשהאב שהגיע לזירה לאכול פיצה עם אמו.


בהערכת מצב שקיים מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, הופקדה החקירה בידי היחידה המרכזית. מהמשטרה נמסר כי בתום פעילות חקירתית וטכנולוגית מאומצת נעצר בג'לג'וליה הנער החשוד ברצח שהאב. בהתאם לצורכי החקירה, הנער יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה.
ניצב סופר אמר: "אירוע זה שבו נורה נער תמים הוא חמור וטרגי ולא יכול לעבור לסדר היום. על כן הוצבה החקירה בראש סדר העדיפות המחוזי תוך הקצאת כלל המשאבים הנדרשים כדי לשים ידינו ולהביא למעצר החשוד במעשה וכך נעשה. אנו בראשיתה של החקירה ונפעל על מנת למצותה ולהביא את החשוד לדין".

"הכאב עמוק"

סמירה שהאב, אמו של ווליד, אמרה אתמול ל-ynet כי לא עזבה את מיטתו מרגע שנפצע. "כל כך רציתי שהוא יתעורר כדי לשמוע את הקול שלו ולחבק אותו. אני לא מעכלת עדיין שאיבדתי אותו. הוא לא עשה כלום".
על הרגעים האחרונים עם בנה, אמרה האם: "יצאנו לאכול פיצה וחיכיתי לו בחוץ. לפני שנורה אמר לי 'נאכל יחד, נשחק ונצחק'. המשפט האחרון שאמר לי היה 'אמא, אני מרגיש שמשהו פגע בי' - ואז הוא איבד הכרה". האם הוסיפה כי היא "מקווה שלא יהיו עוד רציחות. הכאב עמוק, ולא קל להתמודד איתו. איך אפשר להיכנס לבית ולחדר שלו בלי לחבק ולנשק אותו? הכאב ילווה אותי לכל החיים".