אימה בכבישי הדרום: המשטרה חוקרת תלונה ולפיה שבעה רעולי פנים שנהגו בשני רכבים חסמו אחר הצהריים (ראשון) את דרכה של נהגת צעירה בכביש באזור צאלים, ירדו מהרכב ותכננו לתקוף אותה ולגנוב לה את הרכב - אך היא גילתה תושייה רבה והצליחה להימלט.
הנהגת, עופרי בת ה-21, לחצה על דוושת הגז, פגעה באחד הרכבים - וכך חילצה את עצמה. היא נמלטה מהמקום ומיהרה לצלצל לאחד מאנשי הביטחון ודיווחה לו על האירוע. הוא החל לנוע לכיוונה מחשש שהכנופייה תרדוף אחריה והאירוע דווח למשטרה, שפתחה בחקירה. טרם נעצרו חשודים.
1 צפייה בגלריה
הנזק לרכב לאחר שהנהגת ברחה מהתוקפים
הנזק לרכב לאחר שהנהגת ברחה מהתוקפים
הנזק לרכב לאחר שהנהגת ברחה מרעולי הפנים
"זה היה טראומטי, עד עכשיו לא נרגעתי", סיפרה ל-ynet עופרי, ששירתה בצה"ל כנהגת האמרים והשתחררה לפני חצי שנה. "אספתי את אחותי בת ה-9 מהצהרון. נסעתי הביתה ופתאום ראיתי מאחורי ומלפני רכבים. הם הורידו אותי מהכביש וניסו לחסום אותי. אחד חסם אותי ומהרכב השני הם יצאו, באו לכיווני עם מסכות שחורות וחרמוניות. הבנתי שאני חייבת לצאת מזה. נתתי פול גז ואחותי צרחה מאחורה. הם ירדו אליי לתקוף אותי. אחד חסם אותי והשני פרק. רק התעסקתי באיך לברוח משם. התנגשתי ברכב ונסעתי במהירות. פחדתי שייפתחו כריות אוויר".
עופרי, תושבת אחד המושבים בצפון הנגב, הוסיפה: "זה פשוט לא נורמלי, אלוהים יודע איך זה יכול היה להיגמר. נסעתי כמה שיותר מהר, חשבתי רק איך לברוח משם. אני בסדר, אבל לא מעכלת את זה עדיין. אני עכשיו מוסרת עדות למשטרה. אחותי הקטנה עדיין בטראומה, היא פשוט לא הפסיקה לצרוח ולבכות".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בעקבות הפרסום: "הזדעזעתי לשמוע את תיאור המקרה החמור, וביקשתי ממשטרת מחוז דרום לרכז את כל המאמצים לטיפול נחרץ בפורעים. קיבלתי כעת עדכון שמשטרת ישראל פתחה בחקירה ואני סומך על חוקרי המשטרה שיאתרו את העבריינים במהירות וימצו איתם את מלוא חומרת הדין".
ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת אופקים פתחה בחקירה. טרם נעצרו חשודים".