1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה עיכבה הבוקר (שלישי) לחקירה תושבת הוד השרון בת 28 בחשד שהשאירה חומר ניקוי בבקבוקי התינוקות במעון שבו עבדה. שני פעוטות בגילאי שנתיים ששתו מים מהבקבוקים הועברו לטיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא, מצבם הוגדר קל. נבדק אם עשתה זאת בכוונה או בשוגג לאחר שלא שטפה את הבקבוקים כראוי.
חוקרי תחנת המשטרה בכפר סבא פתחו בחקירה עם קבלת דיווח על הפעוטות שפונו לבית החולים. "חקירה מהירה שניהלו חוקרי התחנה העלתה חשד לגבי אחת העובדות במקום אשר עוכבה לחקירה", נמסר.
מבית החולים מאיר נמסר כי הפעוטות הגיעו למחלקה לרפואה דחופה ילדים עם חשד לשתיית משקה שהיה מהול באקונומיקה. ד"ר דניה טקגי, רופאה בכירה במלר"ד הילדים, מסרה: "הפעוטות הגיעו לכאן לסדרה של בדיקות. לאור מצבם הטוב לא היה צורך לאשפזם אך בשל הסכנה של שתיית חומר ניקוי הוחלט להשאירם להשגחה".
אמא לאחד מהפעוטות בגן, ששתה את החומר הרעיל, בטוחה שמדובר בכוונה ולא בטעות. היא מספרת: "הילד שלי הורעל על-ידי הסייעת. שמו לו ולעוד כמה ילדים חומר רעיל בבקבוק. במזל רק שניים שתו. כששמעתי זה פרצתי בבכי, חשבתי שהילד שלי מת. נלחצתי מאוד".
היא הוסיפה ואמרה שהתריעה בעבר על הסייעת. "אמרתי שיש איתה בעיות. התרעתי בפני מנהלת המעון ולא הקשיבו. הילד שלי בן שנתיים וארבעה חודשים, ונמצא כעת בהשגחה במיון. הוא שתה כלור ואקונומיקה. הוא בהכרה, אבל לא יודעים כמה הוא שתה".
מעיריית הוד השרון נמסר בתגובה: "במהלך שגרת יום פעילות של מעון יום שיקומי בהוד השרון, המופעל מטעם משרד הרווחה על ידי עמותת צ'יימס, שני פעוטות חשו לא בטוב ופונו למיון, ככל הנראה בשל חשיפה לחומר לשטיפת כלים. מצבם של הפעוטות קל והם נמצאים עם הוריהם. המשטרה פתחה בחקירת האירוע אגף הרווחה של עיריית הוד השרון מלווה את המשפחות".