אירוע חריג התרחש הבוקר (רביעי) בכניסה לבית הספר היסודי רונה רמון בראש העין. קצת לפני השעה 08:00 בבוקר, בעת שהכניסה לבית הספר הייתה עמוסה בתלמידים והורים, צעיר חשף את איבר מינו לעיניהם. ההורים סיפרו שהצעיר השתולל במקום ויידה אבנים על כלי רכב. "זה היה מזעזע. איפה הביטחון?", אמרו. החשוד, בן 29 מפוריידיס, תועד במצלמת רכב ונעצר.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
"השתולל, קילל וחשף את איבר מינו". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הורי התלמידים העידו כי הצעיר "קילל, הוציא את איבר מינו ממכנסיו וחשף אותו בפני כולם". הם טענו כי "מה שקרה היום לא מתקבל על הדעת. אירוע חריג ביותר. במיוחד לאור זה שהיו במקום ילדים וילדות שנחשפו למעשיו".
לדבריהם, "לא ייתכן שהילדים יצטרכו לחוות את המראה הזה. הם קטנים מידי ומראה כזה עלול להותיר בהם טראומה. איפה המשטרה והביטחון של העירייה? באנו לגור פה ולחפש איכות חיים ולא לחשוף את ילדינו למראות קשים".
מעיריית ראש העין נמסר בתגובה: "מבדיקת הפרטים, לא מדובר באירוע השלכת אבנים אלא באירוע שהתקיים בתחנת אוטובוס במרחב הציבורי מחוץ לבית הספר. סיור ושיטור עירוני נכחו במקום וביצעו את תפקידם. הנושא הועבר לטיפול משטרת ישראל, נעצר חשוד והוא נמצא בחקירה".
המשטרה מסרה כי "תושב פוריידיס, העובד באתר בנייה בראש בעין, נעצר בחשד שביצע בעצמו מעשה מגונה הבוקר בעיר. המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת תלונה על גבר שעבד באזור וביצע בעצמו מעשה מגונה לעיני עוברים ושבים ובסמוך לבית ספר. בסיום חקירתו ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש את המשך מעצרו".