1 צפייה בגלריה
"השמיד ראיה במזיד ופגע בפרטיות"
"השמיד ראיה במזיד ופגע בפרטיות"
"השמיד ראיה במזיד ופגע בפרטיות"
(צילום: shutterstock)
הפרקליטות הגישה היום (ה') לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד חיים אבוטבול, תושב העיר בן 39, בגין ביצוע מעשים מגונים ב-113 נשים ונערות שתיעד בתאי השירותים במרכז קניות בבירה. בנוסף, הוא מואשם בביצוע מעשה מגונה בקטין, בהשמדת ראייה ובפגיעה בפרטיות. בית המשפט האריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
אבוטבול נעצר בחודש שעבר לאחר שאישה הבחינה בו בשירותים במרכז הקניות "סנטר 1" ליד התחנה המרכזית בירושלים והזעיקה מאבטח. אבוטבול ניסה למחוק את הסרטונים שברשותו וטען לאורך החקירה במשטרה כי היה מוכרח להיכנס לשירותים כדי לעשות את צרכיו. הוא הודה כי נהג לצלם שים ברחוב וברכבת.
לפי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, אבוטבול תיעד את הנשים באמצעות מצלמה שהחזיק מתחת לקיר החוצץ בתא סמוך. בין הנשים שתיעד, שלוש קטינות מתחת לגיל 14.
"במעשיו המתוארים עשה הנאשם מעשה מגונה בקטינות שטרם מלאו להן 14 שנים, וזאת לשם גירוי, סיפוק וביזוי מיני", נכתב באישום. עוד נכתב כי אבוטבול "עשה מעשים מגונים בנשים שלא בהסכמתן, השמיד במזיד ראיה וכן פגע בפרטיות בדרך של בילוש והתחקות אחר אדם העלולים להטרידו, וצילום אדם ברשות היחיד".