1 צפייה בגלריה
אלעד לוינשטיין
אלעד לוינשטיין
"הנאשם ניצל את הקטינים וביצע בהם את זממו". אלעד לוינשטיין
כתב אישום הוגש היום (שני) נגד אלעד לוינשטיין, גבאי בית הכנסת "שבת אחים" בפתח תקווה ותושב העיר, בגין פגיעה מינית בשמונה קטינים, בהם גם ילדים. כמו כן, הפרקליטות הגישה בקשת מעצר עד תום ההליכים נגד לוינשטיין בן ה-42, שמואשם ב-14 סעיפים שכוללים אונס, מעשה מגונה ומעשה סדום.
לפי האישום שהוגש על ידי עו"ד חן יצחקי מפרקליטות מחוז מרכז, לוינשטיין פגע באופן ממושך בשלוש מתלוננות וחמישה מתלוננים בשנים 2021-2012. חלק מהפגיעות קרו בביתו של הנאשם, ברכבו ובבית המתלוננים, וחלקן אף קרו בבית הכנסת. עוד נכתב באישום כי הגבאי נתן לחלק מהמתלוננים תמורות בדמות כספים וממתקים.
בבקשת הארכת המעצר, ציינה עו"ד יצחקי כי "הנאשם ניצל את הזמינות של הקטינים ואת ההזדמנויות בהם היה לבד עימם על מנת לבצע בהם את זממו, והפך אותם לכלי לסיפוקו המיני. בנוסף, הוא הציג מציג שווא בפני הורי הקטינים וגרם להם לתת בו אמון מלא. כל אלו מלמדים שהוא אינו יכול לשלוט בדחפיו וביצריו".
עו"ד יהודה פרידעו"ד יהודה פריד
עו"ד יהודה פריד שמייצג את הנאשם מסר: "עדיין לא ירדנו לנבכי התיק, אנחנו נלמד אותו ונהיה חכמים יותר. בינתיים, לווינשטיין מכחיש את כל האישומים נגדו לאורך כל החקירות והוא יעשה הכול כדי להוכיח את חפותו. אני רק יכול להגיד שבפרשה הזאת רב הנסתר על הגלוי, וישנם הרבה סימני שאלה וקשרים אפשריים בין המתלוננים לבין צד אחר המעוניין לפגוע במרשי".
החקירה נגד לוינשטיין החלה לפני כחודש בעקבות תלונה של ילדה שסיפרה כי תקף אותה מינית כמה פעמים בשנים האחרונות. לדברי הילדה, הנאשם ניצל הזדמנויות שונות שבהן היו לבד בבית הכנסת כדי לגעת במקומות אינטימיים בגופה.