משטרת הודו עצרה גבר מפרברי הבירה ניו דלהי בחשד שרצח בעל מלאכה שאותו הזמין לביתו, בתקווה לגרום לרשויות לחשוב שגופת הנרצח היא גופתו שלו – של הרוצח – וכך לזייף את מותו. גופת הקורבן, דומן רבידס, נמצאה בחודש שעבר בפרבר גזיאבד, כשהיא מולבשת בבגדי הרוצח, סודש קומאר, וכשבכיסה תעודת הזהות של קומאר.
1 צפייה בגלריה
הודו רצח אילוסטרציה
הודו רצח אילוסטרציה
זירת רצח בהודו. המשטרה לא השתכנעה
(צילום: shutterstock)
"הגופה נשרפה כך שהיה בלתי אפשרי לזהות את הנרצח", מסרה המשטרה. "הגענו לביתו של קומאר וביקשנו מאשתו לזהות את הגופה. היא מיד טענה שאכן מדובר בגופת הבעל, אבל אנחנו לא השתכנענו". המשטרה קיבל טיפ שלפיו קומאר עדיין חי, והתברר כי במצלמת אבטחה הוא תועד נושא את הגופה על אופניו. ביום שישי האחרון תפסו אותו השוטרים ליד ביתו. "מיד כשהחלה החקירה, הוא פלט הכול", סיפר נציג המשטרה.
לפי המשטרה, קומאר בן ה-36 התיידד עם הבנאי דומן רבידס, וב-19 בנובמבר הזמין אותו לביתו בטענה שהוא רוצה שיבצע אצלו עבודת שיפוץ כלשהי. רבידס היה דומה לקומאר במבנה גופו: הוא היה פחות או יותר באותו הגובה ובאותו המשקל. כשהגיע נתן לו קומאר סט בגדים ללבוש, השקה אותו באלכוהול – ואז היכה אותו למוות. הוא ורעייתו נאשמים שניהם ברצח.
לפי הרשויות בהודו, רצח הבנאי בא אחרי שקומאר הצליח לחמוק מעונש על רצח אחר: בשנת 2018 הוגש נגדו כתב אישום בגין רצח בתו בת ה-13, אחרי שזו ברחה עם אהוב לבה. אלא שבשנה שעברה שוחרר קומאר לחופשי מבלי שהורשע, במסגרת שחרור המוני של אסירים שבעזרתו ניסתה הודו למנוע התפשטות של נגיף הקורונה בבתי הכלא שלה. לפי דיווחים, הוא היה משוכנע שהרשויות מתכוונות לשוב ולעצור אותו כעת, כשהמגפה דעכה, ורצה להימנע בכל מחיר ממאסר. לשם כך ביצע את הרצח וניסה להתחזות למת.