שתי צעירות בנות 19 שרכבו יחד - בניגוד לחוק וכשהן לא חובשות קסדות - על קורקינט שיתופי של חברת "ווינד" ברחוב הגדוד העברי בתל אביב שלשום (שני), נפגעו ממכונית חולפת. תיעוד האירוע - בפתח הידיעה.
האירוע התרחש, כאמור, שלשום, סמוך ל-18:00, אז חצו השתיים צומת ולא האטו את מהירות נסיעתן. נהג המכונית לא הספיק לעצור ופגע בהן.
1 צפייה בגלריה
רוכבות על קורקינט ונפגעות על ידי מכונית בת"א
רוכבות על קורקינט ונפגעות על ידי מכונית בת"א
רוכבות על קורקינט ונפגעות על ידי מכונית בת"א
מיד לאחר הפגיעה נזעקו למקום עוברי אורח שהגישו עזרה לצעירות. למרות שספגו פגיעה בעוצמה רבה מכלי הרכב - השתיים נפגעו באורח קל בלבד ונמצאות כעת בהתאוששות.
אחת מהן אמרה ל-ynet: "עכשיו הכול בסדר. מרגישה מעולה". היא לא התייחסה לתאונה עצמה. בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירת האירוע.
מ"ווינד" נמסר בתגובה: "החברה שמה את בטיחות רוכביה בראש סדר העדיפויות, ובהתאם לכך החברה מעמידה לרשות הרוכבים את כל האמצעים הדרושים להם כדי לשמור על בטיחותם, כולל הירתמות לפרויקט הצמדת קסדות שיתופיות לקורקינטים וחלוקת מאות קסדות אישיות למשתמשים.
"לנוכח התאונה המצערת, אנו מבקשים לחזור ולהדגיש כי על הרוכבים להיענות לכל כללי הבטיחות והשימוש בקורקינטים ובכללם: 1. הקורקינט מיועד לרכיבה של אדם אחד. 2. על המשתמשים לציית לכל חוקי התנועה בכבישים ובשבילים המיועדים לכך לכלי תחבורה זעירים. 3. חבישת קסדה בכל נסיעה. החברה תמשיך להפעיל הסברה בעניין הבטיחות בדרכים ושימוש נכון, זהיר ובטוח בקורקינטים".