2 צפייה בגלריה
סניה שמעון ונדיה אפשטיין ז"ל
סניה שמעון ונדיה אפשטיין ז"ל
סניה שמעון ונדיה אפשטיין
הטרגדיה באסף הרופא: אחרי 55 שנות נישואים סניה (שמעון) אפשטיין ירה באשתו נדיה, חולה סופנית, ושם קץ לחייו. "אני לא כועסת על אבא, אני לא יודעת איך אני הייתי מתנהגת במצב הזה", אמרה בתם ריטה ואטאשצ'וק.
לדברי הבת, האם - שהייתה חולה בסרטן - קיבלה שבץ ביום שבת האחרון. "האירוע הזה שבר את כולם, זה היה בנוסף לסרטן וזה החמיר את המצב. אף אחד לא רצה שהיא תסבול. בגלל השבץ היא לא יכלה לקבל כימו. זה היה הסוף אבל לא רצינו שזה יהיה בצורה הזו", אמרה.

ריטה גילתה על האסון מבתה החירשת. "הלכתי לישון לשעה, בעלי חזר הביתה ובזווית העין ראיתי שהבת שלי מתקשרת וישר הבנתי מה קרה". הבת מספרת כי לאב היה רישיון נשק עד סוף השנה, אך לא חשבה שמותר לו לשאת נשק.
"חשבתי שבבית חולים לא יקרה לאמא כלום", סיפרה על היום האחרון של הוריה. "אתמול הבאתי לה אוכל, עשיתי לה את כל הטיפולים, הייתי לידה כל הזמן בצהריים. הגיע אבא ועל פניו הכול היה בסדר. הוא התנהג רגיל כאילו שמחר נתראה שוב. לא היו שום סימנים לזה. הוא רק אמר 'אין לי כוח' ושלו אין דרך לטפל. התרעתי יום לפני המקרה לעובדת סוציאלית עליו כי הוא אמר שהוא לא רוצה שאמא תחיה. הוא אמר 'אם היא תמות - אני לא אוכל לחיות יום אחד'".
2 צפייה בגלריה
בית חולים אסף הרופא: גבר רצח אשתו אשר חולה סופנית והתאבד
בית חולים אסף הרופא: גבר רצח אשתו אשר חולה סופנית והתאבד
שוטרים בבית החולים לאחר הטרגדיה
(צילום: שאול גולן)
בני הזוג היו נשואים כאמור במשך 55 שנה. סניה עבד כמהנדס בניין ויצא באחרונה לגמלאות, בעוד נדיה הייתה עקרת בית. הבת ריטה סיפרה כי היא לא כועסת: "הם היו הורים מעולים, זוג מאוד אוהב שדאגו האחד לשני. אני לא כועסת על אבא, אני לא יודעת איך אני הייתי מתנהגת במצב הזה.
"זה היה קשה כי אמא סבלה והוא פטר אותה מהסבל. אמא לא הייתה מדברת כל כך ולא היו דיבורים על זה שהיא רוצה להתאבד. אבא נשבר פשוט, זה לא קל לראות אדם במצב של אמא".