2 צפייה בגלריה
מרכז רפואי הרצוג
מרכז רפואי הרצוג
המרכז הרפואי הרצוג
(צילום: יואב דודקביץ)
מקרה מזעזע במרכז הרפואי הרצוג בירושלים: דר רחוב מירושלים חשוד כי פרץ בסוף השבוע האחרון לבית החולים הגריאטרי בבירה וביצע מעשים מגונים באישה כבת 60, מחוסרת הכרה. הוא חשוד בעבירות של התעללות מינית בחסר ישע, בעילת אישה במצב המונע הסכמה ומעשה מגונה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה.
האיש נעצר בצאת השבת לאחר שגרם נזק לכספומט ברחוב הלני המלכה בירושלים. בזמן ששהה בתחנה ומסר גרסה עלה חשד שהוא מעורב באירוע חמור בהרבה, שהתרחש לילה לפני כן. אז, על פי החשד, הוא תקף מינית אישה מחוסרת הכרה וחסרת ישע באחת ממחלקות המרכז הרפואי הרצוג. מעצרו הוארך עד 1 ביולי.
2 צפייה בגלריה
מרכז רפואי הרצוג
מרכז רפואי הרצוג
"הזעקנו מיד את המשטרה". המרכז הרפואי הרצוג
(צילום: יואב דודקביץ)
החשוד אמר במהלך הדיון כי הוא מודה שהיה בבית החולים ואמר: "אני רוצה להישאר בפנים כמה שיותר. תעשו מה שאתם רוצים". באותו ערב אף התנער מעורך הדין שמונה לו מטעם הסנגוריה הציבורית.
סנגורו של החשוד, עו"ד גבי טרונישוילי, מסר בתגובה: "מדובר לכאורה באירוע חריג. אין לי כרגע פרטים נוספים מעבר למה שנחשף במהלך הדיון בבקשה להארכת המעצר. לאור עמדתו של הלקוח שלי לא אוכל לפרט יותר".
מהמרכז הרפואי הרצוג נמסר כי "האירוע החמור שארע בבית החולים עבר לטיפול המשטרה. לבקשת המשטרה, בית החולים מנוע מלמסור פרטים נוספים על המקרה. ההנהלה הזעיקה מיד את המשטרה והעבירה מידע שסייע בלכידת החשוד. בצאת השבת עודכנה המשפחה באופן מלא ומתקיים עמה קשר רציף וישיר".