טכנאי בית חולים בריטי, שהודה ברצח שתי נשים ב-1987, תקף מינית עשרות רבות של גופות בחדר מתים בבתי חולים. כך אמרה התביעה בממלכה, שציינה כי מדובר במקרה הנקרופיליה הקשה ביותר בהיסטוריה המשפטית הבריטית.
משטרת מחוז קנט הודיעה כי אותו טכנאי, דיוויד פולר, הודה ברצח ונדי קנל, בת 25, וקרוליין פירס, בת 20, בשני מקרי תקיפה נפרדים בטנברידג' וולס. פולר, בן 67, שינה את הודאותיו אתמול (יום ה') במהלך המשפט, שם נאמר כי הוא תקף מינית את שתי הנשים אחרי שרצח אותן.

2 צפייה בגלריה
דיוויד פולר טכנאי בית חולים רצח נשים אנס תקף מינית גופות ב חדר מתים
דיוויד פולר טכנאי בית חולים רצח נשים אנס תקף מינית גופות ב חדר מתים
פני הרשע. זהו דיוויד פולר
(צילום: AFP)
לפי התביעה, הוא תקף מינית עשרות גופות של נשים בחדרי המתים של שני בתי חולים, בעת שעבד בהם. המשטרה איתרה עד כה לפחות 99 קורבנות פוטנציאליים של פולר.
לפני תחילת המשפט הודה פולר ב-51 עבירות אחרות, כולל 44 אישומים הקשורים ל-78 קורבנות שזוהו שהותקפו בחדרי המתים שאליהם הייתה לו גישה כטכנאי. התקיפה המינית של הגופות התרחשה מ-2008 ועד נובמבר 2020.
בסרטון של חקירת פולר, שפרסמה משטרת קנט, הוא אמר: "אני רוצה להודות. אני מודה בעבירות, אבל לא ממש רוצה להיכנס לפרטים". בפשיטה על ביתו גילתה המשטרה 4 מיליון תמונות של תקיפה מינית. רובן הורדו מהאינטרנט, אבל פולר גם תיעד את עצמו מתעלל בגופות.
2 צפייה בגלריה
דיוויד פולר טכנאי בית חולים רצח נשים אנס תקף מינית גופות ב חדר מתים
דיוויד פולר טכנאי בית חולים רצח נשים אנס תקף מינית גופות ב חדר מתים
4 מיליון תמונות של תקיפה מינית
(צילום: משטרת קנט)
"חיפוש בביתו של פולר אחרי מעצרו גילה דיסקים קשוחים מוסתרים בביתו, וחשף עדות לתקיפה מינית שאף בית משפט בריטי לא ראה לפני כן", אמרו בתביעה בבריטניה לפי ה"גרדיאן". קנל נמצאה מתה בביתה ביוני 1987, פירס נרצחה חמישה חודשים לאחר מכן, מחוץ לביתה. דגימות DNA של שתי הגופות קשרו את פולר למקרי הרצח.

חילל את גופת הבת, שעות אחרי ביקור האמא

פולר נעצר ב-3 בדצמבר אשתקד, לאחר ניתוח חדש של דגימות DNA מלפני כמה עשורים. בחיפושים בביתו נמצאו תמונות של גופות שתי הנשים שנרצחו, בעת שפולר מתעלל בהן בחדר המתים. בחקירת המשטרה הודה פולר כי השתמש בפייסבוק לחפש תמונות של נשים שתקף מינית בחדר המתים.
אמה של אחת הקורבנות - אזרה כמאל, בת 24 שנהרגה מנפילה מגשר - סיפרה אתמול כי בתה "חוללה" לפחות שלוש פעמים בחדר המתים. ב"סקיי ניוז" דווח כי המקרה הראשון אירע שעות בלבד לאחר שהאם נברס הגיעה לבית החולים וזיהתה את גופת בתה. "הייתי שעתיים לצדה בחדר המתים, זה נתן לי קצת נחמה. לא יכולתי לדעתי שבתי חוללה לפני כן ובערב שבו הייתי שם. אז בזמן שאני ליטפתי את שיער בתי, גבר זחל מעל העור שלה", תיארה בכאב.