יום קטלני בדרכים: רוכב אופנוע בשנות ה-50 לחייו נהרג בצהריים (שלישי) בהתנגשות עם מיניבוס בכביש 211, סמוך ליישוב אשלים שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של הגבר במקום, ופינו לבית החולים סורוקה עוד 11 פצועים, בהם צעיר בן 28 במצב קשה והיתר במצב קל.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 211 סמוך לצומת אשלים
זירת התאונה בכביש 211 סמוך לצומת אשלים
זירת התאונה בנגב
(צילום: אמיטל פאיז, תיעוד מבצעי מד"א)
החובש אמיר סולב ממד"א סיפר כי "כשהגענו לזירת התאונה ראינו מיניבוס מעוך בחלקו הקדמי, ובמרחק של כמה מטרים שכב רוכב האופנוע כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום". סולב הוסיף כי "11 מנוסעי המיניבוס טופלו במקום ופונו לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשאר קל".
כשעתיים לאחר מכן נפגעה הולכת רגל בת 61 מרעננה, מאוטובוס ברחוב עתידים בעיר. היא נלכדה מתחת לאוטובוס וחולצה על ידי צוותי הצלה וחילוץ ללא רוח חיים. המשטרה הודיעה מאוחר יותר כי עיכבה לחקירה את נהג האוטובוס, תושב טירה בן 49, בחשד למעורבות בתאונה.
פרמדיק מד"א אוהד ביין וחובש בכיר במד"א רועי סלומון סיפרו: "ראינו את הולכת הרגל לכודה מתחת לאוטובוס, והיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר שחילצנו אותה ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".
מוקדם יותר, לוחם צה"ל נפצע באורח בינוני בהתהפכות רכב בדרום הארץ ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. שלושה חיילים נוספים שהיו איתו נפצעו באורח קל, וכי משפחותיהם עודכנו בכך. דובר צה"ל מסר כי נסיבות התאונה יתוחקרו.