גבר כבן 40 הוכה הערב (שני) במוט ברזל על ידי נערים בגן באור יהודה אחרי שהעיר להם כי הם משחיתים את המקום וצילם אותם. הגבר, שנפצע באורח בינוני, פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מחבלה בפלג גופו העליון.
2 צפייה בגלריה
הזירה בה הוכה הגבר באור יהודה
הזירה בה הוכה הגבר באור יהודה
זירת האירוע באור יהודה
(צילום: נדב אבס)
2 צפייה בגלריה
הזירה בה הוכה הגבר באור יהודה
הזירה בה הוכה הגבר באור יהודה
(צילום: נדב אבס)
לדברי הקורבן, הוא וחבר שהיה איתו הבחינו בשני נערים משחיתים משהו בגן וצילמו אותם. הנערים הבחינו בהם ודרשו שימחקו את הצילום, וכשסירבו תקפו את הקורבן פיזית - גם באמצעות חפץ חד. לאחר התקיפה הם נמלטו, והמשטרה מנהלת סריקות אחריהם. השניים מסרו עדות על התקיפה.
הדיווח על התקיפה, שהתרחשה בגן התשעה ברחוב מרדכי בן פורת בעיר, התקבל בשעה 17:01 במוקד 101 של מד"א. חובשים ופרמדיקים פינו את הפצוע לבית החולים.
חובש רפואת חירום במד"א, גבי חן, סיפר: "ראינו את הפצוע ששכב בתוך הפארק. הוא היה מעורפל הכרה וסבל מחבלות קשות בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים וחבישות, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".
ראש העיר אור יהודה, ליאת שוחט, גינתה את התקיפה וציינה: "מדובר באירוע חמור של אלימות שפרטיו נחקרים על ידי המשטרה. אני סומכת על גורמי אכיפת החוק שיחקרו את המקרה לפרטיו ויענישו את האחראים. העירייה ביוזמתה העבירה למשטרת ישראל את צילומי האבטחה שמראים בבירור את פרטי המקרה".
אתמול התרחש מקרה תקיפה מזעזע אחר, שבו נוסע באוטובוס תקף צעיר אוטיסט בשם ליאם, דחף אותו החוצה והמשיך להכות אותו. טלי, אמו של ליאם שהותקף בפתח תקווה, סיפרה כי בנה "התחנן על חייו" וזעק לעזרה - אך איש לא הגיע לסייע, עד שאישה כבת 80 ירדה מדירתה ועמדה חוצץ בין התוקף לבין ליאם.
בהמשך, השכנה האמיצה לקחה את ליאם לביתה והזעיקה את האם. "הוא היה נסער ומבולבל", סיפרה טלי. "זה ילד שנוסע באוטובוסים מגיל 16. הוא היה בשירות לאומי בכבאות במשך שנתיים, בחור מאוד אהוד, וזאת פעם ראשונה בחייו שהוא חווה תקיפה. הוא אמר לי 'אמא, בטח הייתה אי-הבנה'. מאוד קשה לו, הוא רואה את עצמו שווה בין שווים, אחד שיש לו מה לתת. הוא אומר לי שהוא רק רוצה שזה ייגמר, שיתפסו אותו ושהוא יקום בבוקר והכל ייעלם".